  • 11. Data: 2015-06-22 18:58:36
    Temat: Re: Navigator z Androida
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    "J.F." 5588359d$0$27507$6...@n...neostrada.pl

    >Przez kilkanaście miesięcy był plik z UMP -- tylko
    >zajmował miejsce.

    UMP i cos z OSM jednoczesnie ? To moze i faktycznie zajmowal.

    >Podobnie z innymi plikami. OSM
    >uznałem za najlepszą mapę/bazę_danych do codziennego
    >użytku.

    No, o zawartosci mozna by sie klocic dlugo, przyznam ze OSM wydaje sie
    bardziej przyszlosciowe.

    >A OsmAnd uznałem za najlepszą aplikację z nawigacji i map.

    Ja po ostatniej aktualizacji nie moge dojsc do ladu.
    Ale przynajmniej nawigacja juz sie do czegos nadaje ..

    >Ogólnie nie odżegnuję się od innych baz i innych aplikacji,
    >ale że na tablecie i smartfonie brakuje mi miejsca, wolę
    >ograniczyć się do OSM i OsmAnda.

    Nie wysilaj sie, kup wieksza karte :-)

    J.

  • 12. Data: 2015-06-22 23:19:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 55883eca$0$27509$6...@n...neostrada.pl

    > UMP i cos z OSM jednoczesnie ?

    Tak, ale tylko jeden z nich miał poprawne rozszerzenie.
    Aplikacja po prostu wyświetlała to, co znalazła, nie
    dając możliwości wyboru pomiędzy plikami.

    > To moze i faktycznie zajmowal.

    Potwierdzasz, że w zestawieniu z OSM -- UMP jest słaby?
    Więc po co mi UMP?

    > No, o zawartosci mozna by sie klocic

    Więc kłóć, ale nie ze mną. ;)

    > dlugo, przyznam ze OSM wydaje sie bardziej przyszlosciowe.

    > Ja po ostatniej aktualizacji nie moge dojsc do ladu.
    > Ale przynajmniej nawigacja juz sie do czegos nadaje ..

    Nadaje się od dawna -- może od jesieni?...

    > Nie wysilaj sie, kup wieksza karte :-)

    Kartę papieru czy kartę kredytową? Bo jednak większa karta
    pamięci niewiele da. Nawet bardzo duża -- nawet CF!!! ;)

    Brak mi miejsca na kody aplikacji, nie na dane. Dokładanie kart nie
    pomaga. Niektóre smartfony potrafią wykorzystywać dodatkowe miejsce,
    ale takie smartfony są rzadkością. Niektóre urządzenia całą swą wolną
    pamięć potrafią oddać pod kody aplikacji, ale niestety ani Overmax
    taki nie jest, ani Monster. Może pożycz od kogoś jakieś androidowe
    urządzenie, zanim zaczniesz wypowiadać się o tym, co jest dla Ciebie
    zupełnie obce. Ja o Lumiach nie wypowiadam się.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2015-06-23 02:55:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

> [...]
    > urządzenie, zanim zaczniesz wypowiadać się o tym, co jest dla Ciebie
    > zupełnie obce. Ja o Lumiach nie wypowiadam się.

    To nie używasz aplikacji Link2SD? Bez niej mój tablet byłby nieużywalny,
    bo zapchałbym 1GB RAM-u na (teoretycznie) nieprzenoszalne do 8GB Flash
    RAM-u programy (teoretycznie, bo Link2SD to potrafi, gdy normalnie sam
    system na to nie pozwala; oczywiście do tego trzeba mieć uprawnienia
    root w systemie). Dołożyłem sobie drugie 8GB w postaci karty SD i da się
    używać. I nawet pliki z mapami OSM i UMP niestraszne ;) A samych
    aplikacji mam kilkadziesiąt. Tyle, że dawno zjadłyby mi 1GB (i drugie
    tyle na biblioteki do systemu).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 14. Data: 2015-06-23 23:02:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krysta. ek" mmaaq7$9ad$...@n...news.atman.pl

    > To nie używasz aplikacji Link2SD?

    Nie używam.

> [...]
    > (teoretycznie, bo Link2SD to potrafi, gdy normalnie sam system na to nie pozwala;
    oczywiście do tego trzeba mieć uprawnienia root

    I nie mam roota.

> [...]
    mapami OSM i UMP niestraszne ;) A samych aplikacji
    > mam kilkadziesiąt. Tyle, że dawno zjadłyby mi 1GB (i drugie tyle na biblioteki do

    I zauważam, że rzadko ;) używam Navigatora.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'