  • 1. Data: 2015-06-18 18:31:13
    Temat: Navigator z Androida
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Dziś apdejtował mapy, ale nie widzę zmian, które wprowadziłem do OSM.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ma
    pfactor.navigator

    W OsmAndzie widzę, choć mapę apdejtowałem wcześniej. Jako
    że brak mi miejsca w tablecie, chyba wiem, co wywalić. ;)
    A może to ja coś złego robię?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-06-18 23:25:57
    Temat: Re: Navigator z Androida
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    >
    > W OsmAndzie widzę, choć mapę apdejtowałem wcześniej. Jako
    > że brak mi miejsca w tablecie, chyba wiem, co wywalić. ;)

    różne programy mają różne opóźnienia uzupełniania danych mapy.
    Co więcej są miejsca gdzie są mapy dużo aktualniejsze niż daje
    producent. nie wiem jak z MFN ale pewnie da się je samemu przegenrować

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-06-18 23:42:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" mlvd15$v8k$...@d...me

    > różne programy mają różne opóźnienia uzupełniania danych mapy.

    Nie da się ukryć. O tym piszę.

    > Co więcej są miejsca gdzie są mapy dużo aktualniejsze niż daje producent.

    Może i tak. ;) Czyli zobaczę poprawki, których jeszcze nie naniosłem? ;)
    Co wówczas, gdy rozmyślę się? ;)

    > nie wiem jak z MFN ale pewnie da się je samemu przegenrować

    Zapewne tak, ale OsmAndowe pliki są gotowe do pobrania bez
    ręcznej (; regeneracji. ;) Po prostu zlecam ciągnięcie
    i ósz. Później rozpakowuję i wrzucam na tablet czy smartfon.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-06-19 12:46:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >W OsmAndzie widzę, choć mapę apdejtowałem wcześniej. Jako
    >że brak mi miejsca w tablecie, chyba wiem, co wywalić. ;)

    a) im tez zajmuje przetwarzanie troche czasu, jesli wprowadziles
    przedwczoraj, a oni sciagneli tydzien temu, to musisz poczekac.

    b) oni usuwaja z tej mapy niepotrzebne elementy. Jeśli edytowales
    jakies przystanki, albo nie nadales odpowiednich atrybutow, to moga
    ich nie interesowac twoje wypociny :-P

    J.

  • 5. Data: 2015-06-19 16:09:38
    Temat: Re: navigator z androsraki
    Od: ??????????????????????? <u...@b...xxx>

    Eneuel wrote:
    > Dziś apdejtował mapy,

    sklerofiucie, "apdejtuj" zawartosc swojej czaszki...

    --
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ http://tinyurl.com/ne2efn3 _/ _/ _/ _/ _/

  • 6. Data: 2015-06-19 19:22:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5583f31e$0$27516$6...@n...neostrada.pl

    > b) oni usuwaja z tej mapy niepotrzebne elementy.
    > Jeśli edytowales jakies przystanki, albo nie
    > nadales odpowiednich atrybutow, to moga ich
    > nie interesowac twoje wypociny :-P

    Jeden bankomat przestawiony -- drugi nie.
    Jakaś dyskryminacja Euronetu?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-06-22 12:09:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." 5583f31e$0$27516$6...@n...neostrada.pl

    >Jeden bankomat przestawiony -- drugi nie.
    >Jakaś dyskryminacja Euronetu?

    Przestawiles w tym samym czasie ?

    Wszystkie atrybuty maja takie same ?

    J.

  • 8. Data: 2015-06-22 16:58:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5587dedf$0$27513$6...@n...neostrada.pl

    > Przestawiles w tym samym czasie ?

    Oczywiście nie. I o to chodzi, że Navigator ma opóźnienia.

    > Wszystkie atrybuty maja takie same ?

    Oczywiście nie. Tylko jeden jest Euronetu. ;)

    -=-

    Widzę wyraźnie, który dzień został wzięty do apdejtu.
    (bo pamiętam, jakie zmiany kiedy wprowadziłem)
    Z tego poznaję, jakie opóźnienie ma Navigator.
    A że konwersja trwa tak zwaną chwilę -- Navigator
    opóźnił się celowo. Być może tylko tym razem, być
    może tak już ma. ;) (i tymi opóźnieniami zachęca do map płatnych)

    Wkrótce wywalę wszystkie (łącznie z Oruxem) mapy (aplikacje) poza OsmAndem.
    RMaps chyba też pójdzie do kasacji -- z uwagi na niemożliwość
    pogodzenia się z budowaniem makabrycznie dużej (terabajtycznej?)
    mapy offlajnowej. Młodzieńczy zapał (z 2012 roku) chyba wygasł. ;)

    Z mapy (pliku/danych) OSM korzystam i mogę ją edytować z wdzięczności za korzystanie.
    :)

    A czy OsmAnd ma coś wspólnego z OSM -- nie wiem.
    Być może nie ma nic poza pierwszymi literami.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2015-06-22 18:19:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    "J.F." 5587dedf$0$27513$6...@n...neostrada.pl
    >Wkrótce wywalę wszystkie (łącznie z Oruxem) mapy (aplikacje) poza
    >OsmAndem.

    Osmand nawigacje w samochodzie mial beznadziejna, ale od kilku
    miesiecy nawet daje sie uzywac.

    Pare innych wad tez ma.

    A to zalezy czym go nakarmisz.
    Wiele osob korzysta z map UMP-PCPL.

    J.

  • 10. Data: 2015-06-22 18:40:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5588359d$0$27507$6...@n...neostrada.pl

    > A to zalezy czym go nakarmisz.
    > Wiele osob korzysta z map UMP-PCPL.

    Przez kilkanaście miesięcy był plik z UMP -- tylko
    zajmował miejsce. Podobnie z innymi plikami. OSM
    uznałem za najlepszą mapę/bazę_danych do codziennego
    użytku. Rzecz jasna są różne zastosowania, gdzie
    potrzebne są inne dane.

    A OsmAnd uznałem za najlepszą aplikację z nawigacji i map.

    Ogólnie nie odżegnuję się od innych baz i innych aplikacji,
    ale że na tablecie i smartfonie brakuje mi miejsca, wolę
    ograniczyć się do OSM i OsmAnda.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'