  • 1. Data: 2009-09-22 08:02:27
    Temat: jaka wielkosc panoramy?
    Od: h...@p...onett.pl

    Witam.

    Zlozylem sobie panorame z paru zdjec, jej wielkosc
    to okolo 10tys. px w poziomie na 3 tys. px w pionie.
    Chcialbym teraz ja wydrukowac i powiesic
    w antyramie jako obraz na scianie. Gdzie moge to zrobic w jakiejs przystepnej cenie w
    sieci?
    Oraz - biorac pod uwage podana wielkosc - na jaka max. odbitke
    warto sie zdecydowac, zeby potem jakosc nie klula w oczy?
    W sumie na scianie nikt nie bedzie ogldal z lupa, ale jakis poziom
    jakosci trzeba zachowac...

    Moze ktos juz sie bawil w wywolyanie panoram
    i moze cos doradzic?

  • 2. Data: 2009-09-22 08:21:08
    Temat: Re: jaka wielkosc panoramy?
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Sep., 10:02, h...@p...onett.pl wrote:
> [...]
    > jakosci trzeba zachowac...
    >
    > Moze ktos juz sie bawil w wywolyanie panoram

    odpowiedz jest natychmiastowa.

    10000/ 250 dpi = 40 cali *2,5 cm=100 cm

    jesli zrobisz wydruk o dluzszym boku do 1 m to bedziesz maila taka
    rozdzielczosc iz bedzesz mogl ogladac detale z 30 cm majac wrazenie
    ciaglosci obrazu.

    jesli zrobisz na 2 metry ciagle bedzie mozliwa obserwacja z odl ok 60
    cm na najwyzszym mozliwym poziomie rozdzielczym oka.
    Czyli jak widzisz mozesz walic powiekszenie z takiego zdjecia o boku
    10 000 px spoko nawet gdzies do 4 metrow. a do 100 cm bedzie idelanie.

  • 3. Data: 2009-09-22 08:38:22
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > jakosci trzeba zachowac...
    > Moze ktos juz sie bawil w wywolyanie panoram

    Moze, moze ;)

    Zdecyduj sie na rozmiar standardowy, wynikajacy raz
    z szerokosci papierow, dwa z wielkosci (za przeproszeniem)
    antyramu. Inaczej zaplacisz jak za woly.

    Proponuje nie kombinowac i ciachnac metr w poziomie.

    Mam na scianie panorame 100x40cm i wyglada dobrze -
    nie za duza, nie za mala, robi dobre wrazenie.

  • 4. Data: 2009-09-22 09:01:21
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 22 Wrz, 10:02, h...@p...onett.pl wrote:
> [...]
    > jakosci trzeba zachowac...
    >
    > Moze ktos juz sie bawil w wywolyanie panoram

    Na początek wybierasz wysokość panoramy, u ciebie będzie to około
    25-30cm (z 3000piksli).
    Potem szukasz labu który robi fotki z rolki o takiej szerokości (czyli
    25-30cm).
    Długość wychodzi ci automatycznie (około 83 do 100cm)

    Czyli uzyskasz odbitkę o wymiarach około 25x83cm - 30x100cm, wszystko
    zależy od szerokości rolki papieru.

  • 5. Data: 2009-09-22 09:19:05
    Od: h...@p...onett.pl

    A jakie fotolaby polecacie?
    Gdzie nie napsuja mi dodatkowo wiecej niz sam sobie napsulem :)

  • 6. Data: 2009-09-22 09:29:55
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 22 Wrz, 11:19, h...@p...onett.pl wrote:
    > A jakie fotolaby polecacie?
    > Gdzie nie napsuja mi dodatkowo wiecej niz sam sobie napsulem :)

    Najlepiej te, w których możesz porozmawiać z laboludkiem bezpośrednio.

  • 7. Data: 2009-09-22 09:43:11
    Od: h...@p...onett.pl

    Nieznajomy <j...@g...pl> napisał(a):

    >Najlepiej te, w których możesz porozmawiać z laboludkiem bezpośrednio.

    Takie, to sa drozsze niz te w sieci.
    Chyba, ze miales na mysli telefon. Ale dalej
    wolabym cos poleconego, no bo rozmowa
    to chyba nie kryterium jakosci :)

  • 8. Data: 2009-09-22 09:54:25
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Takie, to sa drozsze niz te w sieci.
    > Chyba, ze miales na mysli telefon. Ale dalej
    > wolabym cos poleconego, no bo rozmowa
    > to chyba nie kryterium jakosci :)

    Ech... Moze ta panorame druknac u mnie.
    Jesli potrafisz poprawnie przygotowac plik to efekt bedzie dobry.

    www.skanowanie.com.pl www.oprawafotografii.com.pl

  • 9. Data: 2009-09-22 10:27:16
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha h...@p...onett.pl napisał tak:

    > Gdzie moge to zrobic w jakiejs przystepnej cenie w sieci?

    Zrob u Kuby, dobrze Ci radzi

    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...

  • 10. Data: 2009-09-22 21:38:28
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    i jeszcze mała rada - zrób sobie najpierw odbitkę tego w szerokości 21
    cm (wysokość jaka wyjdzie). Bo po co płacić za duży wydruk, jak z
    kolorami może być coś nie tak (a sądząc po pytaniu może być skucha).

    Pozdrawiam
    Les