  • 1. Data: 2009-05-03 20:08:27
    Temat: Nasadka dla okularników - CANON EP-EX15
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>

    Czy może ktoś wydać opinię o tym cudeńku ?
    http://fotozakupy.pl/akcesoria-wizjera/canon-ep-ex15
    -eyepiece-extender,4160s

    Dziś fotografując pod słońce miałem nie lada kłopot dojżeć coś w okularach,
    bez okularów nieostro...Jak nie kijem, to pałą :)

    Warto wydać te 60-70zł ? A może jakies chińskie podróbki po 26zł na allegro
    są do przyjęcia ?

  • 2. Data: 2009-05-04 00:03:20
    Temat: Re: Nasadka dla okularnik??????????????????
    Od: luxcamera <r...@g...pl>

    Karol J. wrote:
    > Warto wyda? te 60-70z? ? A mo?e jakies chi?skie podr?bki po 26z? na allegro
    > s? do przyj?cia ?

    Nie kupuj tego badziewia - drastycznie burzy geometrię obrazu - swego
    czasu żartowaliśmy z kumplami, że Canon EP-EX15 Eyepiece Extender
    zamieni każdy obiektyw w "rybkę" (niestety efekt widoczny tylko w
    wizjerze) ;-)
    Jestem permanentnym okularnikiem i jakoś sobie bez takich "uzdatnień" radzę.

    Ra-V
    www.luxcamera.com
    Nie po to Bóg dał nam inteligencję, żebyśmy mieli ułatwiać sobie życie.

  • 3. Data: 2009-05-04 13:57:53
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>

> [...]
    > każdy obiektyw w "rybkę" (niestety efekt widoczny tylko w wizjerze) ;-)
    > Jestem permanentnym okularnikiem i jakoś sobie bez takich "uzdatnień"

    Ja tez do tej pory sobie radziłem, bo musiałem. Ale pomyślałem, czy by sobie
    życia nie ułatwić :)