  • 1. Data: 2009-05-03 19:57:44
    Temat: focenie to niebezpieczny sport
    Od: j...@a...at

    http://wiadomosci.onet.pl/2681,1963676,dwoch_skoczko
    w_ciezko_rannych_na_zawodach,wydarzenie_lokalne.html

  • 2. Data: 2009-05-03 20:11:01
    Temat: Re: focenie to niebezpieczny sport
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    j...@a...at pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/2681,1963676,dwoch_skoczko
    w_ciezko_rannych_na_zawodach,wydarzenie_lokalne.html

    Spadochronu zapomniał otworzyć, czy co?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-05-03 20:56:12
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 3 Maj, 22:11, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    ow_ciezko_rannych_...

    > Spadochronu zapomniał otworzyć, czy co?

    Może to jak Bridget Jones zjeżdzająca po słupie pupą w kamerę - chciał
    zrobić podobne ujęcie.

  • 4. Data: 2009-05-04 05:57:20
    Od: "emarcin" <e...@p...com>

    120 skoków - doswiadczony skoczek - dobre, naprawde dobre.

    Pozdrawiam emarcin

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4050 (20090503) __________

  • 5. Data: 2009-05-04 07:00:53
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Uzytkownik <j...@a...at> napisal w wiadomosci
    p.googlegroups.com...
    > http://wiadomosci.onet.pl/2681,1963676,dwoch_skoczko
    w_ciezko_rannych_na_zawodach,wydarzenie_lokalne.html

    oby zdjecie bylo tego warte:) jak dojdzie do siebie moze wrzuci na grupe

  • 6. Data: 2009-05-04 07:40:10
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    emarcin napisał(a):
    > 120 skoków - doswiadczony skoczek - dobre, naprawde dobre.

    A myślisz, że ile skoków to jest doświadczony? 10 tys.?

    wer

  • 7. Data: 2009-05-04 09:19:36
    Od: "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl>

    czeŚĆ,
    ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
    napisał Paweł W. na pl.rec.foto.cyfrowa do nas:

    w_ciezko_rannych_na_zawodach,wydarzenie_lokalne.html
    > Spadochronu zapomniał otworzyć, czy co?

    Wystarczyło przeczytać ze zrozumieniem zalinkowany artykuł.

    pozdrawiam
    Wiki

    --
    wiktor [wiki] matlakiewicz //^\\___ And when I vest my flashing sword
    8o ^ / And my hand takes hold in judgement

  • 8. Data: 2009-05-04 12:25:17
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "slaweks" <s...@s...cz> wrote in message
    c.googlegroups.com...

    ow_ciezko_rannych_...

    > Spadochronu zapomniał otworzyć, czy co?

    > Może to jak Bridget Jones zjeżdzająca po słupie pupą w kamerę - chciał
    > zrobić podobne ujęcie.

    Slawku, nie bede pytac dlaczego obejrzales Bridget Jones. ;-)

    Pozdrawiam
    Kamil