  • 1. Data: 2009-05-03 20:56:28
    Temat: Problem z USB
    Od: MAX <k...@i...pl>

    Witajcie
    Chyba jest uszkodzony USB w moim FinePix S7000. Aparat próbuje połączyć
    się z komputerem i po chwili podaje komunikat o błędzie połączenia USB.
    Można przesłać zdjęcia do komputera, aparat nie widzi filmów Video.
    Nie można usunąć plików w aparacie z poziomu komputera. Komp nie widzi
    aparatu jako dysk wymienny.

    Zmiana kabla nic nie pomogła.
    Podłączenie do innego kompa problem ten sam.

    I to na tyle co zaobserwowałem

    Może ktoś spotkał się z takim problemem ? Co może być uszkodzone ?
    Może jakiś przybliżony koszt ?

    pozdrawiam

    MAX

  • 2. Data: 2009-05-03 21:13:33
    Temat: Re: Problem z USB
    Od: Arczi <n...@...please>

    On 2009-05-03 22:56, MAX wrote:
    > Może jakiś przybliżony koszt ?

    Czytnik kart pamięci: 10 zł.

    Arczi

  • 3. Data: 2009-05-03 22:07:25
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Arczi pisze:

    > Czytnik kart pamięci: 10 zł.

    E tam zdjęcia. S7000 może też pracować jako kamerka internetowa -
    ogniskowe ekw.35mm f/2.8, matryca 1/1,7" - widziałeś ty tak dobrą
    kamerkę internetową?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 4. Data: 2009-05-03 22:08:03
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    No i sterowanie parametrami z poziomu komputera. Jak w Canonach.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2009-05-04 10:36:03
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > No i sterowanie parametrami z poziomu komputera. Jak w Canonach.

    Przydaje sie jak diabli, zawsze w gory biore laptopa zeby sobie posterowac
    aparatem.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2009-05-04 18:34:39
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik MAX napisał:

    > Można przesłać zdjęcia do komputera, aparat nie widzi filmów Video.

    Zaraz, zaraz - co znaczy "aparat nie widzi filmów video"? Nie widzi
    nagranych przez siebie filmów? Nie odtworzysz podglądu? Raczej bym
    powiedział, że jeżeli da się przesłać zdjęcia, to nie jest źle.

    > Nie można usunąć plików w aparacie z poziomu komputera. Komp nie widzi
    > aparatu jako dysk wymienny.

    Nie mam takiego aparatu, jak Twój ale w instrukcji do mojego Fuji F10
    wyraźnie napisali, że karta pamięci (XD) musi być formatowana w aparacie
    i kasowanie zdjęć również może się odbywać tylko w aparacie -
    przyciskami aparatu a nie z komputera. Wyraźnie było ostrzeżenie przed
    kasowaniem z punktu widzenia komputera.
    Tak mam w F10 a Ty możesz sprawdzić co pomoże formatowanie i taka
    obsługa u Ciebie. Nie używaj karty jako zewnętrznego pendrive.
    Daj znać co to dało.
    Jeszcze dwa pomysły:
    Przedmuchaj, przeczyść styki złącza USB w aparacie, bo może są
    zanieczyszczone.
    Nie używaj oprogramowania dodanego do aparatu (o ile to możliwe).
    Ściągaj dane jak z zewnętrznego dysku.

    Maciek