  • 51. Data: 2014-04-23 00:30:45
    Temat: Re: Najtańsze pakiety internetowe w prepaidzie.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" lj6ld5$nsf$...@o...futuro.pl

    > Jeśli NIE biegasz, to chyba raczej NIE
    > wiesz, czy prawdziwa jest ta Twoja teza!

    Biegałem, ale być może teraz świat wygląda
    inaczej niż kilka lat temu. ;)

    > Ja nie potrafiąc np. fruwać, nie odważyłbym się budować jakichś hipotez
    > na temat fruwania.

    Kiedykolwiek fruwałeś? Ja biegałem przez ponad 40 lat. :)
    [oczywiście nie bez przerwy]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2014-04-25 01:02:32
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 23 Apr 2014 00:30:45 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > Ja biegałem przez ponad 40 lat. :)
    > [oczywiście nie bez przerwy]

    Jakoś to bieganie nie bardzo posłużyło Twojemu zdrowiu.
    A mówią, że "sport to zdrowie"!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 53. Data: 2014-04-25 15:06:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" ljc568$led$...@o...futuro.pl

    > Jakoś to bieganie nie bardzo posłużyło
    > Twojemu zdrowiu. A mówią, że "sport to zdrowie"!

    Zwłaszcza szachy, brydż i poker -- to także sport.

    http://www.pzbs.pl/ Polski Związek Brydża Sportowego

    Bieganie nie zastępuje jedzenie -- a z woli Kościoła
    (można by powiedzieć, że z osobistej woli Jana Pawła II,
    który bronił osobiście decyzji księdza Henryka Samula)
    byłem głodzony. W efekcie głodzenia -- straciłem mięśnie,
    których już nie odzyskałem. Brak mięśni doprowadził do
    osłabienia, a następnie do kręgosłupa.

    Wikipedia donosi, że astma także przyczynia się do dyskopati.
    Zapewne kilkuletnie leczenie astmy za pomocą antybiotyków
    nie dodało mi zdrowia. Do tej pory nie mam poprawnie pracującej
    wentylacji w mieszkaniu, choć płacę za utrzymanie tegoż mieszkania,
    w tym i za poprawną pracę wentylacji. Wentylacja nawet jest
    co roku sprawdzana. ;) Zgodnie z ,,prawem''.

    W tym kraju nie ma szacunku do prawdy czy rzeczywistości. :)
    Tobie także tego szacunku brakuje.

    -=-

    Wracając do biegania -- właśnie bieganie pomagało mi
    skutecznie, skoro teraz bez biegania mam duże problemy.

    Wstrzemięźliwość alkoholowa zapewne służy zdrowiu,
    ale nie zapobiega wybiciu zębów czy oczu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 54. Data: 2014-05-02 20:15:34
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-22 17:55, dizel pisze:

    > Pretensje do Orange nie do mnie. Nie wiem o co Ci chodzi, nie mam
    > pojęcia starter z jaką taryfą kupiłeś, ale nawet na stronie orange
    > pisze jak byk:
    > Usługa dla abonentów wszystkich ofert na kartę w Orange oraz Mix dla
    > klientów indywidualnych.
    > http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4003683336,ti
    tle,Darmowy-pakiet-100MB-,article.html
> [...]
    > Być może po aktywacji startera trzeba wykonać połączenie jakiekolwiek
    > żeby starter był w pełni aktywny, albo po aktywacji odczekać jakiś
    > czas żeby się wszystko w systemie ułożyło, a jak nie to pretensje nie
    > do mnie tylko do Orange. bo działać powinno.
    > Swoją drogą to za batony przepłaciłeś bo u mnie nawet w najdroższym
    > sklepie są po 1,50; tak normalnie w takim lidlu po 1,05 więc nie wiem
    > skąd ci wyszło aż 2zł za baton, więc albo przepłaciłeś albo piszesz
    > nieprawdę, skoro nawet screeny cię nie prekonują które podałem niżej,
    > zresztą nikogo do niczego nie muszę przekonywać.

    No fakt, jednak gdyby nie Twój post to nie straciłbym dziewięć zł... Po
    prostu podałeś wiadomość nie do końca sprawdzoną. Na usprawiedliwienie
    Ciebie dodam że nie do końca są to pieniądze wyrzucone w błoto -
    przyjrzałem się temu starterowi i się okazało że on zawiera bonus -
    500MB transferu.. Zaktywowałem no i właśnie tego posta wysyłam poprzez
    starter Orange.

    Co do ceny batonów - kupowałem je w Tesco, w Poznaniu, razem zresztą z
    starterem Orange. Płaciłem po 2 zł za sztukę, i faktycznie widzę że
    mocno przepłaciłem bo w Lidlu takie batoniki są po 99gr.

  • 55. Data: 2014-05-02 20:15:46
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-22 18:02, dizel pisze:

    > W regulaminie promocji nie ma o tym wspomniane że nowe startery nie
    > mogą brać udziału w promocji więc to nie do mnie pretensje. Skoro
    > regulamin nie zabrania to powinno działać.
    >
    > Pozdrawiam

    No nie wiem, już raczej tego nie sprawdzę - batoników już na pewno nie
    będę kupował;-)

  • 56. Data: 2014-05-02 20:16:03
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > Wstrzemięźliwość alkoholowa zapewne służy zdrowiu,
    > ale nie zapobiega wybiciu zębów czy oczu.

    E tam.. Oklepany frazes stawiany przez abstynentów .. Zobacz
    południowców z ich upodobaniem do wina, a sercowców i innych choróbsk o
    połowę mniej niż u nas.

  • 57. Data: 2014-05-03 10:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > E tam.. Oklepany frazes stawiany przez abstynentów .. Zobacz
    > południowców z ich upodobaniem do wina, a sercowców i innych choróbsk o
    > połowę mniej niż u nas.

    Bo u nas się inaczej pija (chociaz to sie zmienia, zwłaszcza wsród troche
    bardziej wykształconych).
    Po drugie południowcy maja jeszcze kilka innych rzeczy które sprzyjają ich
    sercom i zdrowiu.

  • 58. Data: 2014-05-03 15:04:38
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-03 10:00, Budzik pisze:
> [...]
    > bardziej wykształconych).
    > Po drugie południowcy maja jeszcze kilka innych rzeczy które sprzyjają ich

    E tam, alkohol jest alkoholem i to jego spożycie bądź unikanie świadczy
    o zdrowiu i chorowitości a nie styl picia.

    Co do innych pozytywnych cech życia południowców przypominam że Eskimosi
    zanim nie trafiły do nich tzw zdobycze cywilizacyjne i żyli po swojemu
    to nie chorowali wcale nie mieli problemów z miażdżycą, cukrzycą itd.

  • 59. Data: 2014-05-04 19:27:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" news:XnsA32262E077E17budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    Trybun>> E tam.. Oklepany frazes stawiany przez abstynentów .. Zobacz
    Trybun>> południowców z ich upodobaniem do wina, a sercowców i innych
    Trybun>> choróbsk o połowę mniej niż u nas.

    Na razie mam zdrowe serce -- i to mimo astmy.

    Przed paru laty łomotało na luzie (nie po biegu czy innym
    wyczerpującym zajęciu) ze 180 razy na minutę. [serce mam
    głupie -- wiem... co z tego, że zwiększy swe łomotanie,
    skoro w płucach brak tlenu? to nie zatrucie czadem, ale
    po prostu astma; serce/krew nie rozprowadzi więcej tlenu,
    gdy wąskim gardłem są płuca]

    > Bo u nas się inaczej pija (chociaz to sie zmienia,
    > zwłaszcza wsród troche bardziej wykształconych).

    http://www.rmf24.pl/goraca-linia/wasze-fakty/news-pi
    jany-lekarz-pogotowia-mial-3-promile,nId,1419484

    Wykształceni są. ;)

    Lekarz ZUS odmawia mi prawa do sanatorium w związku z leczeniem astmy.
    Wcześniej (kilka dni przed złożeniem wniosku) ZUS namawiał mnie do
    złożenia wniosku o skierowanie mnie do takiego sanatorium i zapewniał,
    że niedawny pobyt w sanatorium związany z kręgosłupem nie przeszkadza
    w skierowaniu mnie na sanatoryjne leczenie astmy. :)

    ZUS zaocznie mnie zbadał ;) i stwierdził, że nie warto mnie leczyć
    santoryjnie. Nie zapoznał się z ŻADNYMI badaniami dotyczącymi mojej
    astmy. Mógł zapoznać się jedynie z wnioskiem od alergologa (leczącego
    moją astmę) oraz z rozpoznaniem astmy. [niby słusznie -- w jakim celu
    mają zapoznawać się z wynikami spirometrii, skoro tych wyników nie
    potrafią interpretować? ja także chińskich tekstów nie rozumiem]

    Więc może jednak nie są wykształceni?... Wówczas przyznam Ci rację. :)
    A może wyjątek potwierdza regułę?

    Ja nie mam wyższego wykształcenia -- i jestem abstynentem.
    To kolejny wyjątek?

    Ostatni raz wypiłem dwa kieliszki szampana przy okazji ślubu posła
    KKarskiego. Jak już wyjaśniałem -- nie znam KKarskiego i byłem tam
    w charakterze kierowcy kamerzysty. [jestem abstynentem ze skąpstwa
    -- jeśli dają mi coś smacznego za freeko, to piję!]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 60. Data: 2014-05-04 19:30:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5364e963$0$2226$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    trafiły do nich tzw zdobycze cywilizacyjne i
    > żyli po swojemu to nie
    > chorowali wcale nie mieli problemów z miażdżycą, cukrzycą itd.

    Alkohol zaliczony został tutaj do tych zdobyczy
    czy Eskimosi pili wcześniej? IMO alkohol dla
    Eskimosa oznaczać może śmierć z wychłodzednia.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'