    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Najtańsze pakiety internetowe w prepaidzie.
    Date: Fri, 25 Apr 2014 15:06:41 +0200
    <litgh9$avv$1@opal.futuro.pl> <liu15k$7p1$1@node1.news.atman.pl>
    <liu8dd$vkg$1@opal.futuro.pl> <liue6r$l2a$1@node1.news.atman.pl>
    <lj3rtp$dcn$1@opal.futuro.pl> <lj4hnd$7g2$1@node2.news.atman.pl>
    <lj6ld5$nsf$1@opal.futuro.pl> <lj6qmu$33m$2@node1.news.atman.pl>
    <ljc568$led$1@opal.futuro.pl>

    "Chris94" ljc568$led$...@o...futuro.pl

    > Jakoś to bieganie nie bardzo posłużyło
    > Twojemu zdrowiu. A mówią, że "sport to zdrowie"!

    Zwłaszcza szachy, brydż i poker -- to także sport.

    http://www.pzbs.pl/ Polski Związek Brydża Sportowego

    Bieganie nie zastępuje jedzenie -- a z woli Kościoła
    (można by powiedzieć, że z osobistej woli Jana Pawła II,
    który bronił osobiście decyzji księdza Henryka Samula)
    byłem głodzony. W efekcie głodzenia -- straciłem mięśnie,
    których już nie odzyskałem. Brak mięśni doprowadził do
    osłabienia, a następnie do kręgosłupa.

    Wikipedia donosi, że astma także przyczynia się do dyskopati.
    Zapewne kilkuletnie leczenie astmy za pomocą antybiotyków
    nie dodało mi zdrowia. Do tej pory nie mam poprawnie pracującej
    wentylacji w mieszkaniu, choć płacę za utrzymanie tegoż mieszkania,
    w tym i za poprawną pracę wentylacji. Wentylacja nawet jest
    co roku sprawdzana. ;) Zgodnie z ,,prawem''.

    W tym kraju nie ma szacunku do prawdy czy rzeczywistości. :)
    Tobie także tego szacunku brakuje.

    -=-

    Wracając do biegania -- właśnie bieganie pomagało mi
    skutecznie, skoro teraz bez biegania mam duże problemy.

    Wstrzemięźliwość alkoholowa zapewne służy zdrowiu,
    ale nie zapobiega wybiciu zębów czy oczu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'