  • Data: 2009-06-28 22:42:38
    Temat: Nadajnik TV
    Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Chcę kupić nadajnik (wifi) TV (na alledrogo ;)) Tyle, że żaden z tych nadajników
    nie posiada wejścia na 'kablówkę'.. (jest tylko: VIDEO, AUDIO L, AUDIO R, IR)

    Czyli jeżeli dobrze rozumiem i podepnę nadajnik pod wyjście w TV to
    na drugim TV będe oglądał ten sam kanał co na pierwszym TV?

    Generalnie to chcę zrobić coś takiego:

    kablówka
    ------------> TV1 <--- NADAJNIK AV

    PC<--karta tv--< ODBIORNIK AV

    Chyba, że istnieje jakiś urządzonko gdzie które posiada wejście na 'kablówkę',
    wyjście na 'kablówkę' oraz na trzy jacki (VIDEO, AUDIO (R/L))