  • 11. Data: 2011-12-01 19:24:32
    Temat: Re: Naciągaczy od sprzedaży opon
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 1 Dec 2011 19:14:27 +0100, p0li napisał(a):

    > ale nie wiem czy wiesz to akurat wątek o oponach jest

    A widziałeś gdzieś specjalne paragrafy i specjalny internet od opon?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

  • 12. Data: 2011-12-01 19:56:43
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Waldek Godel waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > A widziałeś gdzieś specjalne paragrafy i specjalny internet od opon?

    Napisz w takim razie co zamawiałeś - ciekawe co wymyslisz. LOL

  • 13. Data: 2011-12-01 20:37:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 01 Dec 2011 19:56:43 +0100, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Napisz w takim razie co zamawiałeś - ciekawe co wymyslisz. LOL

    Akurat tamto to był odtwarzacz MP3, choć niespecjalnie wiem co to ma do
    rzeczy.

    Pytanie brzmiało: "Zastanawiam sie czy to nie podpada pod jakiś paragraf.
    Czy to nie jest np nieuczciwa reklama. "

    Na co odpowiedziałem:"Jest to nielegalne - jeżeli dostałeś potwierdzenie
    przyjęcia zamówienia. I całkowicie powszechne w polskim internecie. "

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 14. Data: 2011-12-01 21:04:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 Dec 2011, Waldek Godel wrote:

    > Jest to nielegalne - jeżeli dostałeś potwierdzenie przyjęcia zamówienia.

    W wersji "będzie jak dostaniemy" jest raczej mało "nielegalne" :]

    > I całkowicie powszechne w polskim internecie.

    Art.354 KC kiedyś widziałeś? :)
    Właśnie wskazałeś sprzedawcom linię obrony.

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2011-12-01 21:28:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 1 Dec 2011 21:04:43 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Art.354 KC kiedyś widziałeś? :)
    > Właśnie wskazałeś sprzedawcom linię obrony.

    Ale po co tak daleko sie posuwać? Art 66 wystarcza.
    http://e-prawnik.pl/biznes/prawo-cywilne/zawarcie-um
    owy/odpowiedzi/potwierdzenie-zamowien-przyjecie-ofer
    ty.html
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Oferta

    "W stosunkach między przedsiębiorcami oferta może być odwołana. Jest to
    możliwe jedynie przed zawarciem umowy,"

    itp, itd..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 16. Data: 2011-12-01 21:36:48
    Od: to <t...@x...abc>

    begin GW

    > mówisz to trollowi. Pownini?my mu zrobic to so koledzy z GSM to by sie
    > zakopa? na zawsze

    A co mu zrobili? I co on tam robił? Przekonywał, że Nokia "cegła"
    wystarczy każdemu, a kto kupił lepszy, ten jest debilem i ma krótkiego
    członka?

  • 17. Data: 2011-12-01 23:27:06
    Temat: Re: Naciagaczy od sprzedazy opon
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Dec 2011 17:03:10 +0100, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    >Chyba zalezy gdzie sie kupuje. Na opony.com kupowalem juz opony 4-5 razy i
    >nigdy mnie taka sytuacja nie spotkala.

    No to mnie akurat spotkała na opony.com (m.in.) Opona Michelin Agilis
    81, dostępne na stronie, "dostawa w ciągu 2-3 dni", i... okazuje się,
    że nie ma. I nie ma nigdzie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2011-12-02 06:55:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jerzu wrote:

    > No to mnie akurat spotkała na opony.com (m.in.) Opona Michelin Agilis
    > 81, dostępne na stronie, "dostawa w ciągu 2-3 dni", i... okazuje się,
    > że nie ma. I nie ma nigdzie.

    widać zaraza sie rozszerzyła...

    imho technika jest prosta, w "ofercie" wstawiamy wsjo jak leci + atrakcyjne
    ceny na perełki najbardziej poszukiwane albo lepiej na takie których na 100%
    brak.

    Po zamówieniu informujemy klienta że co prawda jego opon nie ma ale są inne,
    ciekawe tylko czemu na stronie dalej wisi oferta tych w super atrakcyjnych
    cenach?

  • 19. Data: 2011-12-02 07:16:15
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Po zam wieniu informujemy klienta e co prawda jego opon nie ma ale s
    inne, ciekawe tylko czemu na stronie dalej wisi oferta tych w super
    atrakcyjnych cenach?

    na jakiej stronie ? ich własnej czy jakiejś wyszukiwarki/
    porównywarki ? na ceneo masz "zgłoś uwagi" na skąpcu "zgłoś błąd"
    klepiesz ze nie maja tego co oferują, następnych 100 wpienionych
    klientów robi to samo i już nikt normalny tam nie zagląda a w razie
    recydywy tzn wielu produktów serwis może nawet zawiesić sklep ...

    P.

  • 20. Data: 2011-12-02 10:48:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 2 Dec 2011 06:55:46 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > imho technika jest prosta, w "ofercie" wstawiamy wsjo jak leci + atrakcyjne
    > ceny na perełki najbardziej poszukiwane albo lepiej na takie których na 100%
    > brak.

    No ale to jest dosyć dobry sposób jak ktoś chce kupić tanio popularne
    opony.
    Zamówić w takim sklepie taką atrakcyjną oponę, najlepiej jeszcze, żeby
    system sklepu potwierdził mailem odbiór zamowienia. I później z górki -
    pismo prawnika że stosownie do Kodeksu Cywilnego umowa została zawarta i
    żąda się wywiązania. Ewentualnie można przyjąć w zamian popularną oponę z
    50% zniżką.
    Choć OIDP to sklepy internetowe dosyć masowo wstawiają sobie, że ich oferta
    nie jest ofertą w sensie KC a tylko zaproszeniem do negocjacji. Trzeba by
    sprawdzić rejestr klauzul zabronionych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł