  • 11. Data: 2012-02-28 11:55:28
    Temat: Re: NTG - lenie śmierdzące ze SM
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-28 11:37, Robert_J pisze:

    > Większej głupoty nie słyszałem. Przynajmniej dzisiaj ;-).

    Typowy lemingowy wstęp. Brak argumentów a napisać coś trzeba.

    > Uważasz że
    > podniesienie dop. prędkości o 10 km/h na ekspresówkach i autostradach
    > spowodowało drastyczne zmniejszenie przychodów z mandatów?

    Gdzie napisałem, że drastycznie?

    A.

  • 12. Data: 2012-02-28 11:55:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup
    W dniu 28-02-2012 11:37, Robert_J pisze:

    >Efektywnie o 20km/h.

    Tylko ze oni raczej nie stali tam gdzie bylo 130. Stali tam gdzie bylo
    70.

    J.

  • 13. Data: 2012-02-28 11:57:15
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-28 11:47, DoQ pisze:

    > Efektywnie o 20km/h.

    I bez tego tak większość jeździła i teraz tej większości nie można
    wystawić mandatu za +20. A to jest niezła kasa.

    A.

  • 14. Data: 2012-02-28 11:57:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-02-2012 11:55, J.F pisze:
    > Tylko ze oni raczej nie stali tam gdzie bylo 130. Stali tam gdzie bylo 70.

    Kto mówi o stojących?

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 15. Data: 2012-02-28 12:00:58
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-28 11:55, J.F pisze:
    > Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup

    > Tylko ze oni raczej nie stali tam gdzie bylo 130. Stali tam gdzie bylo 70.

    Ale podwyższyli prędkość jeszcze przed wyborami i przed pomysłami
    rostowskiego. Teraz policzyli i wyszło, że kupa kasy poszła w pizdu.
    Więc rządowe media już manipulują, jak to strasznie zwiększyło
    wypadkowość. A lemingi zgodnie z instynktem łykają.

    A.

  • 16. Data: 2012-02-28 12:01:52
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-28 10:34, AZ pisze:

    > Wolne żarty! Łżesz jak wszyscy!

    Pewnie jestem kibolem albo pisiorem, nikt inny by takich kłamstw nie
    napisał.

    A.

  • 17. Data: 2012-02-28 12:01:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-02-2012 11:57, Arek pisze:
    > I bez tego tak większość jeździła i teraz tej większości nie można
    > wystawić mandatu za +20. A to jest niezła kasa.

    O to chodzi. Wystarczy, że łapali już za 130/110 na ekspresówce. Teraz
    przy 130/110 nie bardzo mają co zrobić, a przecież nie wszyscy muszą
    nagle zacząć jeździć 150.

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 18. Data: 2012-02-28 12:04:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup

    >Ale podwyższyli prędkość jeszcze przed wyborami i przed pomysłami
    >rostowskiego. Teraz policzyli i wyszło, że kupa kasy poszła w pizdu.

    No to chyba kiepsko liczyli, bo skoro nie stali tam gdzie bylo 130,
    to i kupa kasy pojsc nie mogla.

    >Więc rządowe media już manipulują, jak to strasznie zwiększyło
    >wypadkowość. A lemingi zgodnie z instynktem łykają.

    Szczegolnie ze wiekszosc i tak jezdzi wolniej.

    J.

  • 19. Data: 2012-02-28 12:05:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-02-2012 12:04, J.F pisze:
    > No to chyba kiepsko liczyli, bo skoro nie stali tam gdzie bylo 130, to i
    > kupa kasy pojsc nie mogla.

    VR pomijasz celowo czy trollujesz?

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 20. Data: 2012-02-28 12:14:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-28 12:04, J.F pisze:
    > Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup

    > No to chyba kiepsko liczyli, bo skoro nie stali tam gdzie bylo 130, to i
    > kupa kasy pojsc nie mogla.

    To fakt - o przywróceniu ograniczenia prędkości mówią od jakiegoś
    czasu, ponieważ wzrosła wypadkowość, a nie wpływy z mandatów.

    > Szczegolnie ze wiekszosc i tak jezdzi wolniej.

    Zaraz się dowiesz, że to nieprawda:)

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.