  • 1. Data: 2012-02-27 20:05:07
    Temat: NTG - lenie śmierdzące ze SM
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://uwaga.tvn.pl/55953,news,,mandat_za_pomoc_zwie
    rzeciu,reportaz.html

    Na mandacik z radarka czas zawsze mają...

    "- W niedzielę wieczorem pies przyszedł do domu za moim młodszym synem.
    Powiedziałem mu, że możemy tego psa przechować, ale w poniedziałek
    zawieziemy go do schroniska. Ja nie mam warunków by tego zatrzymać -
    opowiada Mirosław Chwalibóg.

    Pan Mirosław musiał poprosić o pomoc służby miejskie. Niestety przez dwa
    dni był przez nie zbywany. Dziennikarz UWAGI! postanowił sprawdzić jak
    działają urzędy w Jaworznie. Razem z panem Mirosławem odwiedził na
    początku schronisko dla bezdomnych zwierząt.

    - Nie możemy go przyjąć od osoby prywatnej, tylko i wyłącznie możemy go
    przyjąć fizycznie od straży miejskiej - mówi pracownik schroniska.

    Tymczasowy opiekun psa wielokrotnie zwracał się z prośbą o pomoc do
    straży miejskiej. Raz nawet strażnicy zgodzili się przyjechać, jednak
    nie pojawili się o umówionej godzinie.

    - Wg przepisów pan jest właścicielem psa, bo to pan przyprowadził do
    nas. Jak obca osoba może przyprowadzić psa do budynku i zostawić,
    ewentualnie czekać na straż miejską? - tłumaczy panu Mirosławowi podczas
    rozmowy telefonicznej strażnik miejski.

    Kolejnym miejscem, gdzie pan Mirosław szukał pomocy był Urząd Miasta,
    gdzie, od razu przy wejściu, doszło do przypadkowego spotkania z
    prezydentem miasta Jaworzna Pawłem Silbertem. Jednak po raz kolejny nie
    udało się nic załatwić. Na miejsce wezwano patrol straży miejskiej i
    Panu Mirosławowi groził kolejny mandat. Wtedy interweniował nasz
    dziennikarz i dopiero wówczas udało się ustalić, że pies zostanie
    zabrany przez straż miejską do schroniska.

    - Tego, że dopiero podziałała Państwa interwencja u mnie, nie mogę ani
    pochwalać, ani usprawiedliwiać. Muszę sprawdzić tę sprawę. Jeżeli będą
    do wyciągnięcia konsekwencje to je wyciągnę - mówi Paweł Silbert -
    Prezydent Miasta Jaworzna.

    Na dzień dzisiejszy pies odbył już obowiązkową, dwutygodniową
    kwarantannę w schronisku. Nadano mu tam imię Ignac. Teraz w jego życiu
    pojawiła się pani Karolina Bierska. Zapewni ona psu dom tymczasowy, aż
    znajdą się dla niego nowi właściciele.

    Kilka dni po naszej wizycie u prezydenta Jaworzna otrzymaliśmy z urzędu
    maila z podziękowaniami za zajęcie się sprawą i zapewnieniami, że
    zostaną wyciągnięte konsekwencje wobec jednego ze strażników miejskich.
    Podobna sytuacja ma nie powtórzyć się więcej. Pies Ignac czeka teraz na
    adopcję."

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 2. Data: 2012-02-27 20:39:09
    Temat: Re: NTG - lenie śmierdzące ze SM
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/27/2012 08:05 PM, DoQ wrote:

    > http://uwaga.tvn.pl/55953,news,,mandat_za_pomoc_zwie
    rzeciu,reportaz.html

    > Na mandacik z radarka czas zawsze mają...

    No właśnie dlatego nie mają czasu na to co jest ich zasranym obowiązkiem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-02-27 23:39:14
    Od: kkk <m...@g...com>

    Jak kamera była ukryta to prezydent jakoś się nie kwapił do
    rozwiązania problemu....ba nawet do jego poznania..... szmaciarstwo !

  • 4. Data: 2012-02-28 08:24:35
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    AZ nabazgrał(a):

    rzeciu,reportaz.htm
    > No właśnie dlatego nie mają czasu na to co jest ich zasranym obowiązkiem.

    Bo gdzie tu zarobek ?? jedyny zarobek mają z mandatów i tylko to będą robić
    ... żal ...

  • 5. Data: 2012-02-28 09:40:43
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-02-28 08:24, Chris pisze:
    > AZ nabazgrał(a):

    > Bo gdzie tu zarobek ?? jedyny zarobek mają z mandatów i tylko to będą robić ... żal

    Pamiętaj, kolego, że to jest teoria spiskowa. Są tu koledzy którzy ci to dokładnie
    wytłumaczą.

  • 6. Data: 2012-02-28 09:44:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/28/2012 09:40 AM, Jakub Witkowski wrote:

    > Pamiętaj, kolego, że to jest teoria spiskowa. Są tu koledzy którzy ci to
    > dokładnie wytłumaczą.

    Dokładnie! Nawet w telewizji słyszałem, że milionowy/miliardowy hajs z
    fotoradarów jest jedynie skutkiem ubocznym i bardzo nad tym ubolewają.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-02-28 10:32:46
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-28 09:44, AZ pisze:

    > Dokładnie! Nawet w telewizji słyszałem, że milionowy/miliardowy hajs z
    > fotoradarów jest jedynie skutkiem ubocznym i bardzo nad tym ubolewają.

    Nawet w rządowej niebieskiej telewizji podali, że w budżecie jest
    wpisany przygód 1,2 mld z mandatów.

    A budżet trzeba utrzymać jak kierowcy zaczną jeździć bardziej przepisowo
    to zaostrzy się przepisy. Już teraz przymierzają się do zmniejszenia
    całkiem niedawno podwyższonej prędkości bo przychody spadły.

    A.

  • 8. Data: 2012-02-28 10:34:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/28/2012 10:32 AM, Arek wrote:

    > A budżet trzeba utrzymać jak kierowcy zaczną jeździć bardziej przepisowo
    > to zaostrzy się przepisy. Już teraz przymierzają się do zmniejszenia
    > całkiem niedawno podwyższonej prędkości bo przychody spadły.

    Wolne żarty! Łżesz jak wszyscy!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-02-28 11:37:26
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Już teraz przymierzają się do zmniejszenia całkiem
    > niedawno podwyższonej prędkości bo przychody spadły.

    Większej głupoty nie słyszałem. Przynajmniej dzisiaj ;-).
    Uważasz że podniesienie dop. prędkości o 10 km/h na
    ekspresówkach i autostradach spowodowało drastyczne
    zmniejszenie przychodów z mandatów?

  • 10. Data: 2012-02-28 11:47:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-02-2012 11:37, Robert_J pisze:
    > Większej głupoty nie słyszałem. Przynajmniej dzisiaj ;-). Uważasz że
    > podniesienie dop. prędkości o 10 km/h na ekspresówkach i autostradach
    > spowodowało drastyczne zmniejszenie przychodów z mandatów?

    Efektywnie o 20km/h.

    --
    Pozdr. Sędziwoj