  • 21. Data: 2012-02-28 12:19:20
    Temat: Re: NTG - lenie śmierdzące ze SM
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-28 12:04, J.F pisze:
    > Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup

    > No to chyba kiepsko liczyli, bo skoro nie stali tam gdzie bylo 130, to i
    > kupa kasy pojsc nie mogla.

    Trollujesz czy naprawdę masz problemy ze zrozumieniem tak prostego tekstu?

    > Szczegolnie ze wiekszosc i tak jezdzi wolniej.

    Wolniej niż co?

    A.

  • 22. Data: 2012-02-28 12:25:17
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-28 12:14, Artur Maśląg pisze:

    > To fakt - o przywróceniu ograniczenia prędkości mówią od jakiegoś
    > czasu, ponieważ wzrosła wypadkowość, a nie wpływy z mandatów.

    Fakt wpływy z mandatów nie wzrosły a mają wzrosnąć (zapisane w budżecie).

    Gdzie wzrosła wypadkowość na drogach gdzie zwiększono dopuszczalne
    prędkości, czy może na zwykłych które zatkały tzw. TIRY'y?

    > Zaraz się dowiesz, że to nieprawda:)

    Czyli potwierdzasz, że jeżdżą wolniej ale jednocześnie że zwiększyły się
    wypadki. Jak wytłumaczysz zależność?:)

    A.

  • 23. Data: 2012-02-28 13:33:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-02-2012 12:25, Arek pisze:

    > Czyli potwierdzasz, że jeżdżą wolniej ale jednocześnie że zwiększyły się
    > wypadki. Jak wytłumaczysz zależność?:)

    Ja już znam jego odpowiedź, brzmi ona "nic takiego nie napisałem".

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 24. Data: 2012-03-06 11:49:22
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    DoQ, Mon, 27 Feb 2012 20:05:07 +0100, pl.misc.samochody:

    > http://uwaga.tvn.pl/55953,news,,mandat_za_pomoc_zwie
    rzeciu,reportaz.html

    > Na mandacik z radarka czas zawsze mają...

    O ile w miesiąc mojej nieobecności (fizycznej) w Jaworznie SM dostała radar
    to masz rację, ale lokalna prasa o tym ani słówka nie pisnęła.
    Tak się czepiam, bo poczułem się wywołany do tablicy...

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.