  • 1. Data: 2012-02-27 18:36:10
    Temat: szkoda z AC sprzed miesiaca
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    Ok miesiac temu udeżyła mi w auto brama - wgnitło się troche na błotniku nad
    kołem i odstrzelił lakier w tym miejscu.
    Pomalowem to minia i lakierem bo zaczeła pojawiec sie korozja.
    Jakos nie pomyslalem by zglosic to do ubezpieczalni i wzisc kase z AC.

    Czy mozna to jeszcze zglosić?
    Co prawda była juz ingerencja w to uszkodzenie ale może jeszcze coś kasy da
    rade odzyskac.

    Miał ktos podobną sytuacjie?

    Ubezpieczyciel AXA.

    --
    ---
    uciu

  • 2. Data: 2012-02-27 19:07:02
    Temat: Re: szkoda z AC sprzed miesiaca
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-27 18:36:10 +0100, "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl> said:

    > Ok miesiac temu udeżyła

    Uderzyła.
    ;>

    > Czy mozna to jeszcze zglosić?

    Przeczytaj swoją umowę z ubezpieczalnią.
    Tam masz napisane kiedy i jak zgłaszać.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-02-27 19:38:33
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:jiggo6$jek$1@cougar.axelspringer.pl>:

    > Uderzyła.
    > ;>

    > Przeczytaj swoją umowę z ubezpieczalnią.
    > Tam masz napisane kiedy i jak zgłaszać.

    Bez znaczenia -- kasy i tak się *wzisc* nie da -- uciu może za to _wziąć_ i
    _siąść_ i płakać

    ;-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 4. Data: 2012-02-27 21:21:09
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > Bez znaczenia -- kasy i tak się *wzisc* nie da -- uciu może za to _wziąć_
    > _siąść_ i płakać

    sie czepiacie - jak sie czlowiek spieszy to sie diabel ciesz:)

    --
    ---
    uciu

  • 5. Data: 2012-02-27 21:57:53
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    uciu wrote:

    > sie czepiacie - jak sie czlowiek spieszy to sie diabel ciesz:)

    :>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 6. Data: 2012-02-27 22:06:12
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Czy mozna to jeszcze zglosić?
    > Co prawda była juz ingerencja w to uszkodzenie ale może jeszcze coś kasy

    Troche lipa, zazwyczaj szkody z AC powinno się zgłaszać do 3-7 dni w
    zależności od ubezpieczyciela - zależy co pisze w OWU w AXA.
    Gdyby nie ta minia to mógłbyś powiedzieć że brama uszkodziła Ci auto wczoraj
    ;-) a tak... no nie wiem...

    brat

  • 7. Data: 2012-02-28 09:14:47
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Gdyby nie ta minia to mógłbyś powiedzieć że brama uszkodziła Ci auto wczoraj
    > ;-) a tak... no nie wiem...

    No przecież może powiedzieć, że uderzyła go świeżo pomalowana - minią
    - brama :)

    grzech
    626

  • 8. Data: 2012-02-28 09:54:38
    Od: Gom <g...@g...com>

    On Feb 28, 9:14 am, grzech <z...@g...com> wrote:

    > No przecież może powiedzieć, że uderzyła go świeżo pomalowana - minią
    > - brama :)

    Jest to jakieś rozwiązanie. Bramę pomalować, autem przydzwonić jeszcze
    raz, szkodę zgłosić. W końcu to AC :-)

  • 9. Data: 2012-02-28 22:22:14
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-27 21:21:09 +0100, "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl> said:

    > sie czepiacie

    Ale rada by przeczytać umowę nie jest zła.
    Serio.
    :-)

    --
    Bydlę