  • 1. Data: 2012-02-27 15:38:23
    Temat: nawara nissan - zderzenie [film youtube]
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    może kogoś zaciekawi,

    http://www.youtube.com/watch?v=7n5zHxvKZF0

    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2012-02-27 15:48:40
    Temat: Re: nawara nissan - zderzenie [film youtube]
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 27 Feb 2012 15:38:23 +0100, Amir

    > może kogoś zaciekawi,

    ... że było 13 wątków wstecz? :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2012-02-27 15:49:20
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.02.2012 15:38, Amir pisze:
    > mo?e kogo? zaciekawi,

    ciebie niech zaciekawi ustawienie czytnika i przejrzenie grupy 2 dni wstecz.

  • 4. Data: 2012-02-27 15:50:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-02-2012 15:38, Amir pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=7n5zHxvKZF0

    Ciekawe kiedy Nissan będzie na Allegro jako bezwypadkowy ???!!!

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 5. Data: 2012-02-27 15:53:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Amir

    > mo?e kogo? zaciekawi,
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=7n5zHxvKZF0

    A to znasz?
    http://www.youtube.com/watch?v=ogHCO3vzN8g

  • 6. Data: 2012-02-27 15:55:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/27/2012 03:50 PM, DoQ wrote:

    > Ciekawe kiedy Nissan będzie na Allegro jako bezwypadkowy ???!!!

    Jak to pozbierają i kupi to jakiś majsterkowicz, ale wcześniej jak bedą
    wieźli na lawecie to jakiś mundry inaczej zrobi zdjęcie i będzie się nim
    podniecał.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-02-27 15:56:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/27/2012 03:53 PM, to wrote:

    > A to znasz?
    > http://www.youtube.com/watch?v=ogHCO3vzN8g

    O kurde co za kolo! Przegość!!!111!!! Nie widziałem tego wcześniej,
    dzięki ziomek!!!!!!!11!!1

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-02-27 15:59:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/27/2012 03:53 PM, to wrote:

    > A to znasz?
    > http://www.youtube.com/watch?v=ogHCO3vzN8g

    A tak swoją szosą w komentarzach pod filmem masz zebranych wszystkich
    łysych wyznawców marki BMW którzy się posrali z żalu widząc płonące BMW.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-02-27 16:14:11
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/02/2012 14:59, AZ wrote:

    > A tak swoją szosą w komentarzach pod filmem masz zebranych wszystkich
    > łysych wyznawców marki BMW którzy się posrali z żalu widząc płonące BMW.

    Fakt, zakląć cztery razy w jednym zdaniu nie każdy potrafi..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net