  • 1. Data: 2009-04-01 08:32:38
    Temat: (NTG) Specjalista od prawa autorskiego.
    Od: usenet user <usenet_user_usun@usun_op.pl>

    Witam,

    poszukuje prawnika, specjalisty od prawa autorskiego w zakresie
    fotografii. Gdyby jeszcze znal zagadnienia prawne zwiazane z modelingiem
    byłoby znakomicie.
    No i zeby nie bral 300$ za godzine :-)

    Mozecie kogos polecic? Lokalizacja kancelarii mniej istotna.

    u.u.

  • 2. Data: 2009-04-01 09:00:22
    Temat: Re: (NTG) Specjalista od prawa autorskiego.
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    Użytkownik "usenet user" <usenet_user_usun@usun_op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > byłoby znakomicie.
    > No i zeby nie bral 300$ za godzine :-)
    >
    > Mozecie kogos polecic? Lokalizacja kancelarii mniej istotna.

    Spróbuj się skontaktować z Mariuszem Busiło - pisywał kiedyś na pl.rec.foto
    pod nickami best4you i później asbest. Specjalizował się właśnie w prawie
    autorskim, a że i na plenery z nami jeździł - sądzę że dziedziny związane z
    fotografią też znał dobrze. Czy jest drogi - nie wiem - to już sam musisz
    sprawdzić.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 3. Data: 2009-04-01 09:57:15
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 1 Kwi, 10:32, usenet user <usenet_user_usun@usun_op.pl> wrote:

    > Mozecie kogos polecic? Lokalizacja kancelarii mniej istotna.

    Polecam Wojciecha Orżewskiego, autora książek, np.:
    http://fotosklepik.pl/index.php?products=product&pro
    d_id=112

    Kancelaria adwokacka
    ul. Niecała 8 m. 4
    Warszawa
    tel. 22 827 05 80

    Możesz powiedzieć, że od Czarka Dybowskiego :)

    Czarek

    PS Busiło już się nie zajmuje maluczkimi :(

  • 4. Data: 2009-04-06 12:24:26
    Temat: Re: (NTG) Specjalista od prawa autorskiego i modelingu
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    zapytaj na forum modelingowym, np forum.promodels.pl