  • 1. Data: 2009-12-22 08:01:40
    Temat: 50" plazmy i tylko 240W?
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl>

    Ostatnio przymierzam sie do zakupu nowego TV; LCD sobie daruje ze wzgledu na
    odtwarzanie kolorow (ciemno-brzydko, wiadomo o co chodzi)
    Wpadl mi w oko szajsung PS50B850 i mocno mnie zdziwil deklarowany pobor
    mocy - ok 240W; ma ktos pomysl co kitajce zrobily z matryca ze zjada jakos
    polowe mniej mocy niz normalnie? bo nie chce mi sie wierzyc w jakas cudowna
    technologie...

    pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2009-12-22 08:58:45
    Temat: Re: 50" plazmy i tylko 240W?
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

> [...]
    > mocy - ok 240W; ma ktos pomysl co kitajce zrobily z matryca ze zjada jakos
    > polowe mniej mocy niz normalnie? bo nie chce mi sie wierzyc w jakas

    Może zacznij od ustalenia kryteriów pomiaru :-). To może sporo wyjaśnić...
    Wystarczy że określili sobie wewnętrzną normę zakładową, według której
    mierzy się pobór przy bardzo ciemnym obrazie, i masz wyjaśnienie ;-)))

  • 3. Data: 2009-12-22 08:59:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ArturVF500" <a...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:hgpud3$s93$1@news.dialog.net.pl...
    > Ostatnio przymierzam sie do zakupu nowego TV; LCD sobie daruje ze
    > wzgledu na odtwarzanie kolorow (ciemno-brzydko, wiadomo o co
    > chodzi)

    Hm, przechodze sie po sklepie i nie mam takiego wrazenia. Obraz LCD
    jasniutki :-)

> [...]
    > ze zjada jakos polowe mniej mocy niz normalnie? bo nie chce mi
    > sie wierzyc w jakas cudowna technologie...

    Moze wreszcie jakis porzadek zrobili :-)

    Aczkolwiek .. za okrem -10 .. przydalby sie lepszy grzejnik :-)

    J.

  • 4. Data: 2009-12-22 09:04:14
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Może zacznij od ustalenia kryteriów pomiaru :-). To może sporo wyjaśnić...
    > Wystarczy że określili sobie wewnętrzną normę zakładową, według której
    > mierzy się pobór przy bardzo ciemnym obrazie, i masz wyjaśnienie ;-)))

    nie; przy 'ekonomicznych' ustawieniach 130W

  • 5. Data: 2009-12-22 09:04:48
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > polowe mniej mocy niz normalnie? bo nie chce mi sie wierzyc w jakas cudowna

    Na moje krzywe oko (bo elektronik ze mnie zaden) po prostu namieszali lepszych
    luminoforow i maja lepsze mieszanki gazu. Do tego pewnie ciutke zmniejszyli
    jasnosc i ilosc energii potrzebnej do swiecenia spadla.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 6. Data: 2009-12-22 09:05:16
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    ArturVF500 pisze:
> [...]
    > polowe mniej mocy niz normalnie? bo nie chce mi sie wierzyc w jakas cudowna

    Może to waty dalekowschodnie ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 7. Data: 2009-12-22 09:05:44
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl>

    > Użytkownik "ArturVF500" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Hm, przechodze sie po sklepie i nie mam takiego wrazenia. Obraz LCD
    > jasniutki :-)

    nie napisalem ze sa ciemne tylko ze jak obraz jest ciemny to brzydki;) po
    prostu brak rozdzielczosc barw;)

  • 8. Data: 2009-12-22 09:49:20
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Może to waty dalekowschodnie ?

    chyba nie, bo tamte wyciągają z kilkuwatowych głośniczków, setki, czasem
    tysiące watów,
    tu pewnie uśrednili moc w czasie kiedy TV jest włączony i wyłączony ;-)
    brat

  • 9. Data: 2009-12-22 10:01:08
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    ArturVF500 pisze:
> [...]
    > polowe mniej mocy niz normalnie? bo nie chce mi sie wierzyc w jakas cudowna

    Co prawda z nieco innej beczki i akurat o zawyżanie chodzi, ale od ponad
    2 lat sprzedawane są u nas studyjne lampy błyskowe o nazwie Delicacy
    180. Producent w danych technicznych wyraźnie podaje (a za nim
    oczywiście wszyscy sprzedawcy), że mają 180Ws. Tymczasem po sprawdzeniu
    pojemności kondensatorów i napięcia, do którego się ładują, wychodzi
    niecałe 100Ws (o ile kondensatory mają deklarowaną pojemność, bo z tym
    też różnie może być). Co prawda producent to jakaś mało znana chińska
    firemka, do szajsunga pod tym względem miałbym większe zaufanie, ale kto
    ich tam wie :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 10. Data: 2009-12-22 10:02:17
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 22.12.2009 PeJot <P...@0...pl> napisał/a:

    > Może to waty dalekowschodnie ?

    a to dziwne, bo z poboru 30W robili 700W pmpo ;)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***