  • 1. Data: 2009-12-22 20:42:37
    Temat: pytanie xport
    Od: "Piotr J. Kolanok" <k...@m...mx.poczta.tlen.pl>

    http://www.lantronix.com/device-networking/embedded-
    device-servers/xport-
    pro.html

    Mam pytanie. Czy jest mozliwe by takie urzadzenie zasilane było z portu usb?
    Chodzi mi o to by dodac tam powiedzmy 3 przyciski i nie trzeba bylo tego
    zasilac tylko wetknąć do usb. Mogło by to działac jako USB HID

    --
    ^^^

  • 2. Data: 2009-12-23 00:11:30
    Temat: Re: pytanie xport
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2009-12-22 21:42, Piotr J. Kolanok pisze:

> [...]
    > Chodzi mi o to by dodac tam powiedzmy 3 przyciski i nie trzeba bylo tego
    > zasilac tylko wetknąć do usb. Mogło by to działac jako USB HID

    Napisz dokładniej co właściwie chcesz uzyskać. To jest mikroserwer z
    Ethernetem i RS232 oraz możliwością programowania. 3 przyciski możesz
    podłączyć do wolnych pinów GPIO. Nie ma tu USB.

    A jeżeli chodzi o zasilanie to potrzebne jest 3,3V, można zrobić
    stabilizatorem z 5V (np. z portu USB).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/