  • 11. Data: 2009-12-27 11:36:23
    Temat: Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    Jarek P. pisze:

    > A gdzie Ty tu widzisz brak szacunku dla starszych? W uwadze o emerytach?
    > Czyszczeniu protez w szklance? Możesz napisać, gdzie tu konkretnie jest
    > ten brak szacunku?

    O do Jarka dotarło, to dobrze będą jeszcze z niego ludzie.

    A żart Jarku w polskim języku może być cięty również w kontekście i ten
    kontekst właśnie mnie obruszył.

    To widzisz tak samo jak z poziomem obecnych kabaretów, filmów, bajek
    ..., skeczów i żartów. Ciut dawniej treści tychże utworów były cięte i
    dosadne ale podane w sposób kulturalny z klasą dziś jak sie w tej
    "sztuce" nie przeklnie, kogoś nie obrazi, nie przewróci kogoś, poniży,
    piernie, kopnie, beknie a gorzej zabije itd to nie ma się z czego śmiać.

    > Skąd wiesz, że jestem młody? Tylko stąd, że temat sztucznych szczęk jest
    > mi obcy? No cóż, może moi meryci odpowiednio wcześnie nauczyli mnie dbać
    > o uzębienie po prostu?
    > A przy okazji: ci żyjący, mnie otaczający emeryci z własnych sztucznych
    > szczęk potrafią żartować.

    "Lidl jest tani", wiec emeryt mądra głowa
    biegnie więc kupić myjkę do marketu do Krakowa :-).

    Nigdzie nie ma, wykupione ? Smutny chodzi i szuka genezy
    czemu wciąż musi w szklance trzymać protezy.

    A Jarek znalazł, dziwna sprawa, gdzie przyczyna ?
    Że dla emerytów myjek jak nie ma, tak nie ma.

    Zepsuł Jarek swoją myjkę ultradźwiękową,
    bo czyścił nie ząbki ale bransoletę zegarkową.

    Stąd morał prosty wynika
    Nie psuj myjek i nie nabijaj się z emeryta.

    > Coś mi się zdaje, że dostawałeś zbyt regularnie. Na tyle często, że
    > poczucie humoru z Ciebie wytłuczono. A szkoda, bo takie strojenie fochów
    > w stylu "o jak ja się strasznie urażony mógłbym poczuć gdybym chciał,
    > ale masz szczęście, że nie chcę, to tylko palcem pogrożę" też niezbyt
    > grzeczne jest.

    Poczucie humoru mam a tak wogóle nie zamierzałem nikogo obrażać, choć
    fakt i masz 100% rację w święta nie należało się obruszać tez dlatego
    mój post pod spodem z życzeniami. Pogalopowałem nieco i jeżeli czujesz
    się choć trochę urażony to przepraszam.

    pozdrawiam i graba na zgodę !.
    - Pax melior est quam iustissimum bellum
    - pokój jest lepszy od najsłuszniejszej wojny

    AK

  • 12. Data: 2009-12-28 14:11:18
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik Papkin napisał:
    > ja tam nic obrazliwego nie widze, mozna i czyscic jakies wibratory tez,
    > chyba ze nie zmiesci sie do tego pojemnika ;-)
    >
    > Bylismy na ksiezycu, liczymy milion operacji na sekunde a nie mozemy
    > zmodyfikowac czlowieka tak aby zeby mu odrastaly. Moze kiedys.
    >
    > Tak czy siak pewnie myjek i u mnie nie ma a do jednej sie przymierzalem.
    > To zmywa brud tez magicznie? Wsadzam okulaty, lupe, szkielko i samo z
    > siebie bez pocierania wyczysci? Oczywiscie woda z "ludwikiem" albo
    > alkohol izoprobylowy i samo dziala?

    Działa. Jak zapewniona jest droga grawitacyjnego opadania zanieczyszczeń
    poniżej przedmiotu czyszczonego to nie trzeba robić nic, jeśli nie -
    wystarczy lekko poruszać przedmiotem, zamieszać kąpiel żeby brud nie
    osiadł z powrotem. Naprawdę skutecznie odkleja wszelkie zanieczyszczenia
    - w końcu metoda używana przemysłowo i pewnych operacji czyszczenia
    obecnie nikt sobie bez ultradźwięków nawet nie próbuje wyobrazić.

    Ważna sprawa z zakresu BHP = powyżej kilkunastu sekund czyszczenia
    naprawdę lepiej nie stać przy myjce - jak się okulary raz na tydzień
    oczyści to nie ma sprawy ale jak się cały dzień myjki używa to należy
    włączyć i wyjść do innego pomieszczenia - myjka powinna mieć wyłącznik
    czasowy ograniczający czas pracy i opóźniacz startu. Bo na dłuższą metę
    po uszach jednak daje.

    --
    Darek

  • 13. Data: 2009-12-28 15:58:30
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Nawet tlusty odcisk palca zejdzie bez sladu ale musi byc detergent? W sumie
    moglem to sobie kupic, teraz juz pewnie sladu po tym nie ma w Lidlach :-(

    Wlasnie przed chwila uzywalem nitownicy tez w Lidlu zakupionej (20-30zl chyba
    kosztowalo pudelko z nitownica i kompletem roznych nitow). Kilka razy na rok
    tego czlowiek uzyje ale jest zadowolony, do amatorskich zastosowan dobre.
    Jeszcze panel od domofonu musze przynitowac ;-)

  • 14. Data: 2009-12-28 17:14:11
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    aha, sa jakies rzeczy ktorych wsadzac do tej myjki NIE wolno? Przykladowo
    zegarek niby wolno a moze takie drgania potrafia urwac kwarc albo inne
    spustoszenie zrobic? Rzecz jasna nie wsadzamy urzadzen nie hermetycznych ale
    chodzi o jakies niby odporne na wode a wrazliwe na uszkodzenie przez drgania.

  • 15. Data: 2009-12-28 21:54:09
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Papkin napisał:

> [...]
    > albo inne spustoszenie zrobic? Rzecz jasna nie wsadzamy urzadzen nie
    > hermetycznych ale chodzi o jakies niby odporne na wode a wrazliwe na

    Nie wiem jak z wodoszczelnością takiego zegarka. Pamiętaj, że uszczelki
    są posmarowane a detergent + ultradźwięki tworzą niesamowicie dobrą
    mieszaninę penetrującą. Po prostu możesz prędzej wcisnąć wilgoć do
    środka, niż uszkodzić kwarc. Wiem jak działają przemysłowe myjki.
    Odpadała źle położona powłoka kadmowa, dlatego bałbym się nawet
    przestawienia trymerka regulującego dokłądność chodu. Bez konsultacji z
    zegarmistrzem tego bym nie robił.
    Maciek

  • 16. Data: 2009-12-29 18:45:44
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Maciek <m...@p...com> wrote:

    > Nie wiem jak z wodoszczelnością takiego zegarka.

    W instrukcji od tej myjki stało, że zegarków myć nie wolno. Na
    wyposażeniu był specjalny uchwyt do zegarków powodujący, że myta
    była tylko bransoleta, sam zegarek nie.

    J.

  • 17. Data: 2009-12-29 19:29:18
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jarek P. napisał:
    > W instrukcji od tej myjki stało, że zegarków myć nie wolno. Na
    > wyposażeniu był specjalny uchwyt do zegarków powodujący, że myta była
    > tylko bransoleta, sam zegarek nie.

    Amen. Nie znałem instrukcji ale wiedziałem co prawdziwa myjka potrafi
    zrobić.
    Swoją drogą z mojej bransolety brud wymywam w strumieniu ciepłej wody.
    Pod kranem.
    Maciek

  • 18. Data: 2009-12-29 20:00:16
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Maciek <m...@p...com> wrote:

    > Swoją drogą z mojej bransolety brud wymywam w strumieniu ciepłej
    > wody.
    > Pod kranem.

    To nie to samo. Swoją zwykle tak czyściłem i wiem, jaka jest
    skuteczność strumienia ciepłej wody. To jedyne użycie mojej myjki
    tyczyło tejże właśnie bransolety, ona się po tych 3 minutach
    sterylna niemalże zrobiła, w każdym załamaniu i normalnie przez wodę
    raczej niedomywanym zakamarku na łączeniach segmentów lśniło.

    J.

  • 19. Data: 2010-01-01 00:33:56
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Natomiast ciekawostka - wykupili te myjki na pniu.

    No to jak ktoś potrzebuje to dzisiaj widziałem w Aldi, niestety małżonki
    nie mogłem przekonać o celowości tego wydatku a że chwilowo jestem na
    bezrobociu to muszę chodzić jak mi zagra:)

  • 20. Data: 2010-01-03 11:53:53
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Padre wrote:

    > No to jak ktoś potrzebuje to dzisiaj widziałem w Aldi, niestety
    > małżonki nie mogłem przekonać o celowości tego wydatku a że chwilowo
    > jestem na bezrobociu to muszę chodzić jak mi zagra:)

    cena?