  • 11. Data: 2010-10-26 07:09:57
    Temat: Re: Mozna kupic "biala" skretke ?
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 22.10.2010 21:25, schrieb Fantom:

    > Raczej drut.
    >
    > Fantom

    To co chcesz, linkę czy drut?

    Waldek

  • 12. Data: 2010-10-26 18:22:21
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > To co chcesz, linkę czy drut?

    drut

    Fantom

  • 13. Data: 2010-10-27 05:55:35
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    ?
    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > drut

    To może być problem. Drut z założenia jest do instalacji stałych a tych nie
    widać (korytka, podtynkowo, sufity i podłogi techniczne). Linka jest na
    patchcordy przy urządzeniach i kolorów jest do wyboru sporo.

  • 14. Data: 2010-10-27 06:40:43
    Od: Michał <m...@g...com>

    On 21 Paź, 21:25, "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> wrote:
    > Witam
    > Czy jakis dostepny producent robiskretkekat 5 ktora jest w bailej izolacji
    > (a nie szarej) ? Lub przynajmniej mega jasnej szarej ?

    http://www.emiter.net.pl/pl/produkty/okablowanie_str
    ukturalne/systemy_okablowania_miedzianego/kabel_emit
    er_net_utp.html

    Pozdrawiam,
    Michał Smolnik
    m...@f...pl

  • 15. Data: 2010-10-27 09:39:05
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 27.10.2010 07:55, schrieb William Bonawentura:
> [...]
    > nie widać (korytka, podtynkowo, sufity i podłogi techniczne). Linka jest
    > na patchcordy przy urządzeniach i kolorów jest do wyboru sporo.

    Ludzia drogie, ostatnio kupowałem przewód instalacyjny i dostałem biały,
    choć mi zwisało. Chyba mam jeszcze 80m na rolce w piwnicy. Intos 73100U.
    Conrad ma biały w wersji płaskiej. Inne firmy też mają. Pełno tego.

    Waldek

  • 16. Data: 2010-10-27 10:09:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Ludzia drogie, ostatnio kupowałem przewód instalacyjny i dostałem
    > biały, choć mi zwisało.

    A nie mieli korytek instalacyjnych, czy chociaż tych takich gwoździków
    do przypinania? Wtedy nie zwisa.

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2010-10-27 10:32:14
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 27.10.2010 12:09, schrieb Jarosław Sokołowski:

    > A nie mieli korytek instalacyjnych, czy chociaż tych takich gwoździków
    > do przypinania? Wtedy nie zwisa.
    Nie, poszły w peszle i mogły zwisać.

    Waldek

  • 18. Data: 2010-10-27 11:24:44
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    ?
    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:8iqa2oFd4bU4@mid.uni-berlin.de...

    > Ludzia drogie, ostatnio kupowałem przewód instalacyjny i dostałem biały,

    Biały czy "biały komputerowy" ?

  • 19. Data: 2010-10-27 11:40:32
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 27.10.2010 13:24, schrieb William Bonawentura:
    > ?
    > Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    > wiadomości news:8iqa2oFd4bU4@mid.uni-berlin.de...

    > Biały czy "biały komputerowy" ?

    biały normalny, a nie biały "zęby palacza".

    Waldek