  • 1. Data: 2010-10-21 14:05:00
    Temat: MAGNAT Edition Two - nie włącza się.
    Od: k...@w...pl

    Witam! Posiadam wzmacniacz MAGNAT Edition Two tu link:
    http://www.megamedia.pl/wzmacniacz-samochodowy-magna
    t-edition-two.php.
    Uszkodzony był przełącznik mono-stereo to naprawiłem, bo i tak działa
    na nim tylko tuba basowa. Problem polega na tym, że power się nie
    świeci i nie mam pojęcia dlaczego? + podłączony do akumulatora, -
    gdzieś tam do budy, bezpieczniki sprawdzone i działają. Od czego mam
    zacząć poszukiwania? Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-10-21 15:35:56
    Temat: Re: MAGNAT Edition Two - nie włącza się.
    Od: "lukasz" <...@...z>

    budy, bezpieczniki sprawdzone i działają. Od czego mam
    zacząć poszukiwania? Pozdrawiam.

    a podlaczyles +12V do sterowania , powinien tam byc trzeci pin (oprocz +12v
    i minus) do właczenia zdalnego wzmacniacza z radia?

  • 3. Data: 2010-10-21 15:37:55
    Od: "lukasz" <...@...z>

    > a podlaczyles +12V do sterowania , powinien tam byc trzeci pin (oprocz
    > +12v i minus) do właczenia zdalnego wzmacniacza z radia?

    http://allegro.pl/magnat-edition-two-500w-dla-tuby-i
    -skrzyni-i1253222022.html

    u ciebie nazywa sie ten pin REM, zewrzyj go z +12V

  • 4. Data: 2010-10-22 15:34:49
    Od: Kinga Karolak <k...@g...com>

    On 21 Paź, 17:37, "lukasz" <x...@...z> wrote:

    > http://allegro.pl/magnat-edition-two-500w-dla-tuby-i
    -skrzyni-i1253222...

    > u ciebie nazywa sie ten pin REM, zewrzyj go z +12V

    -remote jest podłączone
    -odłączyłem +12V i REM, następnie zwarłem je jednym kablem, bez efektu
    niestety.. a może to po prostu gdzieś kabel remote jest uszkodzony?

  • 5. Data: 2010-10-23 08:21:19
    Od: Adam <b...@a...pl>

    > -remote jest podłączone
    > -odłączyłem +12V i REM, następnie zwarłem je jednym kablem, bez efektu
    > niestety.. a może to po prostu gdzieś kabel remote jest uszkodzony?

    Oczywiście sprawdziłeś że napięcie dochodzi do wzmacniacza? Bo jakoś z
    opisu tego nie wyczytałem. Sprawdź miernikiem lub choćby żarówką. Może
    minus z budy nie dochodzi. Zresztą chyba lepiej go bezpośrednio z
    akumulatora doprowadzić.

  • 6. Data: 2010-10-24 12:24:47
    Od: Kinga Karolak <k...@g...com>

    On 23 Paź, 10:21, Adam <b...@a...pl> wrote:

> [...]
    > opisu tego nie wyczytałem. Sprawdź miernikiem lub choćby żarówką. Może
    > minus z budy nie dochodzi. Zresztą chyba lepiej go bezpośrednio z

    + jest bezpośrednio z akumulatora i dochodzi, - z budy też jest w
    porządku, wychodzi na to że po prostu kabel remote jest gdzieś po
    drodze uszkodzony. No nic trzeba rozkręcać pół samochodu :) Wymienię
    remote i zobaczymy czy zadziała. dzięki za pomoc panowie.

  • 7. Data: 2010-10-24 16:43:09
    Od: "lukasz" <...@...z>

[...]

    co ty opowiadasz, daj to lepiej komus kto sie zna chociaz troche, jak
    niedziaal po zwarciu + i rem ( a to podobno sprawdziles) , a napiecie
    dochodzi to wzmacniacz zepsuty, remote nie ma tu nic do rzeczy