  • 21. Data: 2010-04-07 19:41:10
    Temat: Re: Mondeo vs Laguna
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    kamil pisze:

    > "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > I kupuja po to diesla, ktory nie zdazy im sie zwrocic przy takich
    > przebiegach?

    Ja kupiłem. Różnica cenowa między nim, a podobnie wyposażonym sensownym
    benzyniakiem z tego rocznika, była mniejsza niż 1000zł. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 22. Data: 2010-04-07 19:42:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Olek pisze:

    > fotele, kierownica, mieszek zmiany biegów - mówi Ci to coś? :)
    > to widać po prostu...

    Można Cię łatwo zadziwić. :P

  • 23. Data: 2010-04-07 19:50:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Olek pisze:

    > fotele, kierownica, mieszek zmiany biegów - mówi Ci to coś? :)
    > to widać po prostu...

    Widac masz więcej praktyki z AutoŚwiatem niż z rzeczywistością.
    ATSD - kierownicę, mieszek i drążek można wymienić za 200-250pln.
    Nakładki na pedały (oryginalne nowe) to kwota rzędu 30-60pln, fotel
    200pln. Pranie, czyszczenie można zrobić samemu.
    Zainwestuje 500-600pln , zaproponuje ci nowkę po dziadku a ty łykniesz
    jak młody pelikan..

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 24. Data: 2010-04-07 20:04:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    Monse1 wrote:

    > To może warto Poszukać benzyny?

    Są OK pomijając 1,8 110 KM (za słaby) i 1,8 SCi (ma bezpośredni wtrysk i
    jest bardzo rzadki, wiec także drogi w naprawach). Silniki V6 oczywiście
    sporo palą. Pozostaje więc 1,8 125 KM i 2,0 145 KM. Gdyby Ci przyszło do
    głowy montować gaz to nadają się do tego tylko silniki V6.

    --
    cokolwiek

  • 25. Data: 2010-04-07 20:09:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jurand wrote:

    > Jasne, bo już widzę, jak poznajesz po wnętrzu przebieg 150, 250 czy 350
    > tysięcy - zwłaszcza, jak zobaczysz jedno auto tłuczone tylko w mieście,
    > a drugie tylko na trasach.

    Normalnie eksploatowane auto klasy średniej ma po 150 tys. minimalne
    ślady zużycia. Jeśli siedzenia są wysiedziane, kierownica wytarta itp. to
    przebieg grubo powyżej 200 tys. jest prawie pewny. Dokładnie stwierdzić
    się oczywiście nie da.

    --
    cokolwiek

  • 26. Data: 2010-04-07 20:10:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

> [...]
    > czyszczenie można zrobić samemu. Zainwestuje 500-600pln , zaproponuje ci
    > nowkę po dziadku a ty łykniesz jak młody pelikan..

    Masz racje, dobry stan wnętrza niczego nie gwarantuję, ale jeśli te
    elementy są ewidentnie zużyte to wiadomo, ze przebieg jest bardzo duży.
    Nikt nie wymienia dobrego na gorsze.

    --
    cokolwiek

  • 27. Data: 2010-04-07 20:33:24
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-07 19:50, DoQ wrote:

> [...]
    > 200pln. Pranie, czyszczenie można zrobić samemu.
    > Zainwestuje 500-600pln , zaproponuje ci nowkę po dziadku a ty łykniesz

    znaffco, a nie pomyślałeś, że jak ktoś wymieni na nowe to się świeci jak
    flaszki w monopolowym i takiego lepiej nie brać?

  • 28. Data: 2010-04-07 20:35:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Olek pisze:

    > znaffco, a nie pomyślałeś, że jak ktoś wymieni na nowe to się świeci jak
    > flaszki w monopolowym i takiego lepiej nie brać?

    Uzywane "z allegro" w dobrym stanie, a nie nowki w ASO inteligencie.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 29. Data: 2010-04-07 20:39:54
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-07 20:35, DoQ wrote:

    > Uzywane "z allegro" w dobrym stanie, a nie nowki w ASO inteligencie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Pawel

    nakładki na pedały "oryginalne nowe" - lecz sie

  • 30. Data: 2010-04-07 20:45:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Olek pisze:

    > nakładki na pedały "oryginalne nowe" - lecz sie

    Tak, te nakładki zaraz wyniuchasz swoim bystrym nosem. Nawet jak będą
    już przybrudzone. Podobnie będzie z nowiutkim fotelem prosto z ASO Forda
    kupionym za 200PLN.

    Pozdrawiam
    Paweł