-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Wed, 03 Apr 2013 23:19:57 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 24
Message-ID: <kji69e$9ia$1@dont-email.me>
References: <kjffcf$pn7$1@dont-email.me> <kjfh66$ei8$2@dont-email.me>
<kjfhmt$i21$1@dont-email.me> <kjfp0j$41v$1@dont-email.me>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 3 Apr 2013 21:17:34 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="2b5d5b618601e4513d7a2d2adb3a98ee"; logging-data="9802";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+wTeIoFUabIaq6MtK13Cqh"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
In-Reply-To: <kjfp0j$41v$1@dont-email.me>
Cancel-Lock: sha1:fXxVcgyUaYRIRahm/eK50ni7rbo=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487863
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-04-03 01:21, Bydlę pisze:
>>>>> Silnik do remontu wytrzymywał średnio 250 tysięcy. Remont kapitany
>>>>> silnika trwał trzy dni i kosztował 25% wartości nowego silnika.
>>>>
>>>> no to faktycznie osiągnięcie..
>>>
>>> Ale które? Trzy dni, czy cena?
>>
>> przebieg do remontu
>
> IMHO całkiem normalny.
> W zapoprzedniej firmie (albo jeszcze wcześnieszej? chwila: 1, 2, 3, 4, 5
> - o kurcze, to było cztery firmy temu!) zajeździliśmy 4 egemplarze - i
> każdy z nich miał podobny przebieg (6 kierowców, trasy po całej Polsce i
> jakieś 30% po mieście).
uważam po prostu, że nie ma się czym podniecać. W czasach świetności
poldolota istniały silniki innych producentów (zgadza się, nie w
demoludach..), dla których te 250 tysięcy to było tyle co nic.
--
Pozdr.
Michał
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.13 23:23 tá´Ź
- 03.04.13 23:23 tá´Ź
- 03.04.13 23:25 DoQ
- 03.04.13 23:25 tá´Ź
- 03.04.13 23:25 masti
- 03.04.13 23:35 DoQ
- 03.04.13 23:35 tá´Ź
- 03.04.13 23:43 masti
- 03.04.13 23:44 masti
- 03.04.13 23:54 k...@g...com
- 04.04.13 00:04 tá´Ź
- 04.04.13 00:06 tá´Ź
- 04.04.13 00:47 k...@g...com
- 04.04.13 01:06 tá´Ź
- 04.04.13 01:24 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=