-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: DoQ <p...@d...gmail.com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Wed, 03 Apr 2013 23:35:03 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 14
Message-ID: <kji7q6$t8s$1@mx1.internetia.pl>
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<6m6fu5z2u01m$.fgu4kxnit8fw$.dlg@40tude.net>
<18biqeibbbjpn.59bafju6z7nn$.dlg@40tude.net>
<1...@4...net>
<6kylmqp0133x.1osortvfe8clu$.dlg@40tude.net>
<18r09x7xg6ztb$.m9cxlbr8zn7f.dlg@40tude.net>
<wdoa1jxmni6s$.1s1dk5e5dfcb2.dlg@40tude.net>
<vmw5lxjqdqxu.1trxuykfmb37t$.dlg@40tude.net>
<128uftmgxvo46$.11nbu5o8x6pyu$.dlg@40tude.net>
<pnppm016be82$.25z14d4mxlwm.dlg@40tude.net>
<515c72a4$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
<1qajidh6g83n$.1gck5dvht6hih.dlg@40tude.net>
<515c7ed0$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.130403.invalid>
<515c9deb$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<kji6oo$2as$2@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 178-36-139-247.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1365025414 29980 178.36.139.247 (3 Apr 2013 21:43:34 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Apr 2013 21:43:34 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <kji6oo$2as$2@dont-email.me>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
Thunderbird/17.0.5
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487872
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-04-03 23:25, masti pisze:
>>> "Jakieś porównanie z 1996 albo 1997 w prasie. OIDP to testowy poldek
>>> miał uszkodzony układ hamulcowy (coś ściągało na boki, wynik był przy
>>> nagrzanych hamulcach (zimne koło 50m) Jak powtórzyli test na fabrycznie
>>> nowym poldku, ze sprawnym układem hamulcowym, to wyniki były koło 45
>>> metrów bez różnicy czy ciepłe czy zimne"
>> O tak, tak, to pokaż te testy z 50 m.
> a co chcesz udowodnić? że poldek z uszkodzonymi hamulcami jest
> reprezentatywny?
A kto twierdzi że uszkodzone?
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.13 23:35 tá´Ź
- 03.04.13 23:43 masti
- 03.04.13 23:44 masti
- 03.04.13 23:54 k...@g...com
- 04.04.13 00:04 tá´Ź
- 04.04.13 00:06 tá´Ź
- 04.04.13 00:47 k...@g...com
- 04.04.13 01:06 tá´Ź
- 04.04.13 01:24 Tomasz Pyra
- 04.04.13 07:06 J.F.
- 04.04.13 09:31 Artur Maśląg
- 04.04.13 14:33 Bydlę
- 04.04.13 14:40 Michoo
- 04.04.13 15:01 Artur Maśląg
- 04.04.13 15:59 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=