eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w Polonezie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 547

  • 151. Data: 2013-04-02 12:26:32
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2013-04-01 14:14, t? pisze:
    > Przy porządkach wpadł mi w ręce stary numer "Auto International" (7/95),
    > a tam test Poloneza Caro. Według wielu ekspertów PMS-owych Polonez ma
    > rewelacyjne hamulce, nawet ten stary, nie mówiąc o Caro. Gdy pisałem, że
    > te hamulce są z dupy, to domagali się źródła. No i proszę:
    >
    > "Mimo zmiany układu hamulcowego i >>zaadoptowaniu<< osprzętu firmy Lucas,
    > hamulce pozostały słabą stroną Poloneza. Wyhamowując ze 100 km/h, auto
    > potrzebowało ponad 76 m na zatrzymanie się."
    >
    > Tak, macie rację, hamulce Poloneza to prawdziwa rewelacja! A im starszy,
    > tym lepsze, jak wino.
    >

    dopiero co zachwalałeś Roy'a, że taki wspaniały a teraz wyciągasz jakieś
    brudy na niego? Nie chciał odpalić i się pogniewaliście? ;>


  • 152. Data: 2013-04-02 12:29:14
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-04-02 00:43, k...@g...com pisze:

    > To że sobie parę razy pojechałeś w jakimś amatorskim rajdzie nie znaczy ze jesteś
    ekspertem od mechaniki pojazdowej.

    A już sprawdziłeś o jaką moc chodzi i gdzie mierzoną, gdy się podaje moc silnika
    spalinowego?

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.


  • 153. Data: 2013-04-02 12:35:00
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości
    news:kjebmu$4ae$1@node1.news.atman.pl...
    >W dniu 2013-04-01 14:14, t? pisze:
    >> Przy porządkach wpadł mi w ręce stary numer "Auto International" (7/95),
    >> a tam test Poloneza Caro. Według wielu ekspertów PMS-owych Polonez ma
    >> rewelacyjne hamulce, nawet ten stary, nie mówiąc o Caro. Gdy pisałem, że
    >> te hamulce są z dupy, to domagali się źródła. No i proszę:
    >>
    >> "Mimo zmiany układu hamulcowego i >>zaadoptowaniu<< osprzętu firmy Lucas,
    >> hamulce pozostały słabą stroną Poloneza. Wyhamowując ze 100 km/h, auto
    >> potrzebowało ponad 76 m na zatrzymanie się."
    >>
    >> Tak, macie rację, hamulce Poloneza to prawdziwa rewelacja! A im starszy,
    >> tym lepsze, jak wino.
    >>
    >
    > dopiero co zachwalałeś Roy'a, że taki wspaniały a teraz wyciągasz jakieś
    > brudy na niego? Nie chciał odpalić i się pogniewaliście? ;>


    Roy to taka ekskluzywna wersja Poloneza, która ze standardową wersją ma
    wspólną maskę i przednia szybę. Oficjalnie uznawana za oddzielną markę.
    Coś jak Fiat Ritmo Abarth albo Escort Cosworth.


    --
    Pozdrawiam,

    yabba


  • 154. Data: 2013-04-02 13:08:29
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Tuesday, April 2, 2013, 12:22:33 PM, you wrote:

    >> Jak tak jeszcze patrzę w ten katalog, wziąłem tą najmocniejszą wersję
    >> Poloneza z silnikiem 103KM, patrzę i nie wierzę...
    > To nie była najsilniejsza wersja Poloneza..

    Najsilniejsza seryjna.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 155. Data: 2013-04-02 13:35:40
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-02 13:08, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Artur,
    >
    > Tuesday, April 2, 2013, 12:22:33 PM, you wrote:
    >
    >>> Jak tak jeszcze patrzę w ten katalog, wziąłem tą najmocniejszą wersję
    >>> Poloneza z silnikiem 103KM, patrzę i nie wierzę...
    >> To nie była najsilniejsza wersja Poloneza..
    >
    > Najsilniejsza seryjna.

    Nadal nieprawda.

    > [...]



  • 156. Data: 2013-04-02 13:51:57
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-04-01 21:41, t? pisze:
    > masti wrote:
    >
    >> ależ ja się śmieję ze współczesnych samochodów niez poldka czy kanciaka.
    >> One naprawdę paliły mało w porównaniu do współczesnych samochodów
    >
    > Chyba się w głowę uderzyłeś i to dość mocno.

    Minimum spalania to było gdzieś w latach '90 - gdy już wprowadzono wielopunktowy
    wtrysk,
    sterowany ECU w pętli od sondy lambda, ale jeszcze samochody nie utyły tak bardzo.

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.


  • 157. Data: 2013-04-02 14:22:52
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Tuesday, April 2, 2013, 1:35:40 PM, you wrote:

    >>>> Jak tak jeszcze patrzę w ten katalog, wziąłem tą najmocniejszą wersję
    >>>> Poloneza z silnikiem 103KM, patrzę i nie wierzę...
    >>> To nie była najsilniejsza wersja Poloneza..
    >> Najsilniejsza seryjna.
    > Nadal nieprawda.

    To oświeć mnie ze swoją objawiona prawdą i podaj wielkość serii.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 158. Data: 2013-04-02 14:45:47
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-02 14:22, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Artur,
    >
    > Tuesday, April 2, 2013, 1:35:40 PM, you wrote:
    >
    >>>>> Jak tak jeszcze patrzę w ten katalog, wziąłem tą najmocniejszą wersję
    >>>>> Poloneza z silnikiem 103KM, patrzę i nie wierzę...
    >>>> To nie była najsilniejsza wersja Poloneza..
    >>> Najsilniejsza seryjna.
    >> Nadal nieprawda.
    >
    > To oświeć mnie ze swoją objawiona prawdą i podaj wielkość serii.

    Nie kombinuj z prawdą objawioną i wielkością serii. Były produkowane
    w niewielkich seriach, ale nadal były to pojazdy seryjne i dostępne
    np. w Pewex-ach. Ba, może ten z fordowską jednostką napędową był
    seryjny. Spróbuję poszukać ile tego wyszło...






  • 159. Data: 2013-04-02 16:03:19
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>


    Użytkownik "tá´Ź" <tá´Ź> napisał w wiadomości
    news:51597d22$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
    > DoQ wrote:
    >
    >> Kto o zdrowych zmysłach rozpędzi się polonezem do ponad 80km/h??
    >
    > Mnie nie pytaj, ja bym się bał. :(

    ja jezdziłem nawet 170km/h,
    spalal 11l/100km
    kosztował mnie 24tysiące :)
    po dachowaniu sprzedałęm w 98r za 6k wraka, jezdził jeszcze jakies 2 lata
    temu :) miał na sobie ponoc 20kg szpachli.



  • 160. Data: 2013-04-02 16:15:06
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 10:20:24 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Hello Tomasz,
    >
    >
    >
    > Tuesday, April 2, 2013, 2:24:16 AM, you wrote:
    >
    >
    >
    > >>>>> Same hamulce całkiem fajnie, przyczepić się nie można, ale bez wspomagania
    >
    > >>>>> po prostu bez szans na cokolwiek więcej niż spowalnianie.
    >
    > >>>> Zdarzało mi się jechać na holu Poldkiem - da się hamować bez łamania
    >
    > >>>> fotela.
    >
    > >>> Ale skutecznie?
    >
    > >> Holującemu w dupę nie wjechałem, czyli skuteczne ;)
    >
    > > No to i tak chyba lepiej niż w niektórych nowych autach.
    >
    > > W mojej Vectrze C, hamulce bez wspomagania są po prostu żałosne - na tyle
    >
    > > że holowanie szybciej niż 30km/h to już się robi loteria.
    >
    >
    >
    > Lanos ma tak wielkie serwo, że tylko raz się odważyłem na holu
    >
    > pojechać. Spociłem się :(
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Best regards,
    >
    > RoMan
    >
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    >
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Lanos ma duże bo inaczej przekazywana jest na nie siła z pedału. Siła wyjściowa z
    serwa będzie podobna jak w 125p z mniejszym serwem. W obydwu przypadkach maksymalnie
    to będzie ok 2000N. Uszkodzone serwo od 125p bez żadnej siły na pedale zablokuje koła
    przy prędkości 100km/h. Tak podawała fabryczna instrukcja serwisowa. Jak zrobić
    zabezpieczenie przed kradzieżą? Dołożyć do serwa zawór elektromagnetyczny powodujący
    rozszczelnienie serwa po stronie zaworów.

strony : 1 ... 10 ... 15 . [ 16 ] . 17 ... 30 ... 55


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: