  • 31. Data: 2009-03-25 06:11:46
    Temat: Re: Mistrzowie fotoszopa II
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > sie "kto sie pierwszy odwarzy i powie, ze to syf?"...

    Odwazy :)

  • 32. Data: 2009-03-25 06:52:02
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 19:44:52 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Dobre. Dobre w pewnym sensie.

    W pewnym sensie, to wiele rzeczy jest dobrych. Nawet takich nie do
    przyjęcia.
    pzdr
    Piotr

  • 33. Data: 2009-03-25 07:18:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Widzialem z bliska z MN w Krakowie.
    >
    > To jest tego rodzaju "sztuka", ze ogladajacy zastanawiaja
    > sie "kto sie pierwszy odwarzy i powie, ze to syf?"...

    Chyba nie za bardzo ktokolwiek ma ochotę zrobić z siebie wieś.

    > Smieci ery PhotoShopa, niestety.

    To już zależy od tolerancji, żeby nie powiedzieć horyzontów.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 34. Data: 2009-03-25 07:18:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr pisze:

    > W pewnym sensie, to wiele rzeczy jest dobrych. Nawet takich nie do
    > przyjęcia.

    Aestetyczny kontrolowany kicz będący spojrzeniem na współczesny kicz
    niekontrolowany. Tak sobie to widzę konkretniej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /lepiej mieć dwa złote niż złotówkę, a jeszcze lepiej mieć dwa pięćdziesiąt/

  • 35. Data: 2009-03-25 07:34:20
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Chyba nie za bardzo ktokolwiek ma ochotę zrobić z siebie wieś.

    Dzieki takiemu podejsciu rozmaici "artysci"
    prezentuja np. krycyfiks w akwarium pelnym moczu.

    Sztuka. I niech sie nikt nie odwazy w to watpic!

    > To już zależy od tolerancji, żeby nie powiedzieć horyzontów.

    Mozna prosciej napisac jesli sie kogos uwaza za glupka.
    Odwagi brakuje? ;)

    Racja, wszyscy, ktorzy nie padaja na twarz przed
    taka tfurczoscia to po prostu glupki niedouczone!

  • 36. Data: 2009-03-25 07:44:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Dzieki takiemu podejsciu rozmaici "artysci"
    > prezentuja np. krycyfiks w akwarium pelnym moczu.

    No to już zależy, po co prezentują. Bo jak przede wszystkim na złość
    babciom maryja, to rzeczywiście syf.

    > Mozna prosciej napisac jesli sie kogos uwaza za glupka.
    > Odwagi brakuje? ;)
    >
    > Racja, wszyscy, ktorzy nie padaja na twarz przed
    > taka tfurczoscia to po prostu glupki niedouczone!

    Nie, wszyscy którzy zamiast powiedzieć ''nie rozumiem'' mówią ''syf''.
    Ja np. nie rozumiem Matejki i cenię sobie te jego prawie-fotografie
    niewysoko, ale nie mówię syf.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym postawić sobie pomnik - gdzie się coś takiego załatwia?/

  • 37. Data: 2009-03-25 07:49:32
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > No to już zależy, po co prezentują. Bo jak przede wszystkim na złość
    > babciom maryja, to rzeczywiście syf.

    A jak dla "sztuki" to postawilbys takie dzielo w muzuem, nie? ;)

    > Nie, wszyscy którzy zamiast powiedzieć ''nie rozumiem'' mówią ''syf''.

    AHA a "to nie jest zadna sztuka, co najwyzej photoshopowania"
    moze byc zamiast "syf"? Takiej tfurczosci miejsce na plfoto...

    > Ja np. nie rozumiem Matejki i cenię sobie te jego prawie-fotografie
    > niewysoko, ale nie mówię syf.

    Ja rozumiem doskonale.
    Po prostu nie znalazl sie w odpowiednim momencie ktos kto by
    powiedzial "artyscie": "ladne, synku ale nikomu nie pokazuj,
    ucz sie dalej" ;) Potem juz poszlo automatem...

  • 38. Data: 2009-03-25 08:04:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > A jak dla "sztuki" to postawilbys takie dzielo w muzuem, nie? ;)

    To już nie moje kompetencje. Do tego trzeba mieć spore doświadczenie, bo
    wykształcenie to za mało.

    > AHA a "to nie jest zadna sztuka, co najwyzej photoshopowania"
    > moze byc zamiast "syf"? Takiej tfurczosci miejsce na plfoto...

    Było drapanie piórkiem, moczenie i suszenie, rzucanie o ścianę to może
    być i mazanie myszą. Jak komu pasuje.

    > Ja rozumiem doskonale.
    > Po prostu nie znalazl sie w odpowiednim momencie ktos kto by
    > powiedzial "artyscie": "ladne, synku ale nikomu nie pokazuj,
    > ucz sie dalej" ;) Potem juz poszlo automatem...

    I w ten sposób odcięliśmy właściwie 90% twórczości XX-to wiecznej. Tej
    przedkomputerowej, dla ścisłości. Dali, Picasso, Donati czy bliżej,
    Lebenstein, Siudmak, Beksiński itd.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dojrzałość następuje z chwilą, gdy kończy się chemia, a zaczyna fizyka/

  • 39. Data: 2009-03-25 08:19:17
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Było drapanie piórkiem, moczenie i suszenie, rzucanie o ścianę to może
    > być i mazanie myszą. Jak komu pasuje.

    Oczywiscie. Jak komu pasuje to moze i gownem po scianie.
    Jak sie prywatnemu galernikowi podoba niech wystawia -
    jak bedziesz chcial to sobie kupisz za wlasne pieniadze :)
    Zlego slowa nie powiem, co najwyzej nie przyjde ogladac ;)

    MN ma magazyny pelne dziel, ktore nie sa pokazywane
    nie zawsze wiadomo czemu...

    > I w ten sposób odcięliśmy właściwie 90% twórczości XX-to wiecznej. Tej
    > przedkomputerowej, dla ścisłości. Dali, Picasso, Donati czy bliżej,
    > Lebenstein, Siudmak, Beksiński itd.

    Bo, poniewaz?

    Apropo Beksy - prace na plotnach podziwialem z otwarta
    geba 10cm od plotna. Photoshopy juz niekoniecznie.

  • 40. Data: 2009-03-25 08:26:44
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 08:18:57 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Aestetyczny kontrolowany kicz będący spojrzeniem na współczesny kicz
    > niekontrolowany. Tak sobie to widzę konkretniej.

    Aaa, to co innego... A tę kontrolę to widać po umieszczaniu jednej
    pary cycków na obrazek?
    pzdr
    Piotr