  • 1. Data: 2010-03-10 21:59:54
    Temat: CP: Czemu nie mam RTL na mini
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    mam dwa dekodery w ramach promocji CP. Na dekoderze głównym łapię RTL
    oraz RTL 2 w części powyżej 500. Natomiast na dekoderze MINI znajduje mi
    tylko RTL 2. Czemu?

    BTW: Tego kretyna, co nie pozwolił na tworzenie własnej listy kanałów
    powinno się zabić. Uczę się na pamięć numerków, ale idzie opornie :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-03-10 22:36:19
    Temat: Re: Czemu nie mam RTL na mini
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał:

    > BTW: Tego kretyna, co nie pozwolił na tworzenie własnej listy kanałów
    > powinno się zabić.

    Bez urazy, ale ja już od dawna nie pozwalam z siebie robić kretyna przy
    pomocy różnych "promocji".

    Remek

  • 3. Data: 2010-03-11 10:35:54
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-10 23:36, Remek pisze:

    > Bez urazy, ale ja już od dawna nie pozwalam z siebie robić kretyna przy
    > pomocy różnych "promocji".

    Ale wiesz, że zupełnie nie na temat napisałeś? I że brak układania
    własnej listy to cecha permanentna wszystkich dekoderów w CP i nijak nie
    jest związana z jakąkolwiek promocją?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-03-11 10:55:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Ale wiesz, że zupełnie nie na temat napisałeś? I że brak układania
    > własnej listy to cecha permanentna wszystkich dekoderów w CP i nijak nie
    > jest związana z jakąkolwiek promocją?

    nie tylko cp, ale tak jest u wszystkich operatorów dających swoje dekodery.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 5. Data: 2010-03-11 20:16:38
    Od: Padre <P...@n...net>

    brak układania
    > własnej listy to cecha permanentna wszystkich dekoderów w CP i nijak nie
    > jest związana z jakąkolwiek promocją?

    Miałem 2 dekodery CP, Sagem i Echostar i w obydwu bez problemu można
    było założyć kilka własnych list z dowolna numeracją i kolejnością
    kanałów oraz wyszukać wszystkie dostępne programy FTA z dowolnego
    satelity więc powyższe twierdzenie jest niezgodne z prawdą.

    Ta przykra cecha zazwyczaj była domeną odbiorników Cyfry z których
    niektóre modele pozwalały edytować listę przez port RS oczywiście w
    sposób nieoficjalny.

    O ile jeszcze brak możliwości zmiany numerów jest do wybaczenia to fakt
    przemieszania kanałów zakodowanych i rozkodowanych jest paskudny.

  • 6. Data: 2010-03-11 21:16:44
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-11 21:16, Padre pisze:
> [...]
    > kanałów oraz wyszukać wszystkie dostępne programy FTA z dowolnego
    > satelity więc powyższe twierdzenie jest niezgodne z prawdą.

    Możliwe, że kiedyś było inaczej. Jeszcze rok temu, jak się dowiadywałem,
    to był jeden model bodajże Samsunga, co to miał. Ale potem go wycofali,
    bo podobno był awaryjny i jak kupowałem teraz CP w lutym czy jakoś tak,
    to nie było takich dekoderów do wyboru.

    > O ile jeszcze brak możliwości zmiany numerów jest do wybaczenia

    Dla mnie nie jest. Jeszcze jakby dało się usunąć niechciane, to jeszcze.
    Ale tak muszę się przedzierać przez 20 kanałów, żeby napotkać 1 właściwy.

    ATPO: Wciąż nikt nie odpowiedział jak uzyskać kanał RTL na dekoderze
    mini i czemu na zwykłym jest, a na mini go nie ma. On jest w sekcji
    powyżej 500, jako FTA, więc dziwne, że się nie łapie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2010-03-12 07:12:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > ATPO: Wciąż nikt nie odpowiedział jak uzyskać kanał RTL na dekoderze
    > mini i czemu na zwykłym jest, a na mini go nie ma. On jest w sekcji
    > powyżej 500, jako FTA, więc dziwne, że się nie łapie.

    1. zapytałbym obsługi technicznej, może mają jakiś problem z tym dekoderem
    2. rtl jest z astry i może sygnał za słaby. podłącz go w miejsce tego
    głównego i zaczytaj liste ponownie

  • 8. Data: 2010-03-12 07:14:45
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Padre pisze:

    > Ta przykra cecha zazwyczaj była domeną odbiorników Cyfry

    nie tylko cyfry

    z których
    > niektóre modele pozwalały edytować listę przez port RS oczywiście w
    > sposób nieoficjalny.

    dopiero po zmianie oprogramowania na alternatywne

  • 9. Data: 2010-03-12 17:23:13
    Temat: Re: CP: Czemu nie mam RTL na mini
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Witam,
    >
    > mam dwa dekodery w ramach promocji CP. Na dekoderze głównym łapię RTL
    > oraz RTL 2 w części powyżej 500. Natomiast na dekoderze MINI znajduje mi
    > tylko RTL 2. Czemu?

    Znalazłem kolejny dziwny problem: Nick na dekoderze mini działa dobrze,
    a na dekoderze głównym przestał. Pojawia się plansza, że zmieniły się
    parametry nadawania i żeby odświeżyć listę. Odświeżyłem i nadal ta sama
    plansza.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2010-03-13 09:10:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > a na dekoderze głównym przestał. Pojawia się plansza, że zmieniły się
    > parametry nadawania i żeby odświeżyć listę. Odświeżyłem i nadal ta sama

    czyli wychodzi na to, że to ich błąd. Pytałeś techników z cp?