  • 221. Data: 2012-02-20 23:13:22
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 21:26:00 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Piszemy o rodzinach z dziećmi pchających się bez sensu bandą do
    > marketu i samochodach na parkingu. Nie wyciągaj teraz samotnej matki,

    Czy tak bez sensu ... zony samej przeciez nie puscisz na tygodniowe zakupy,
    bo i nie wypada zeby kobieta ciezary nosila i dla portfela ryzykowne.

    A zona przeciez cie samego nie pusci, bo nie kupisz tego co trzeba.
    No i trzeba brac dzieci, jak nie ma ich kto dopilnowac :-(

    J.

  • 222. Data: 2012-02-20 23:39:22
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidow pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 22:56:54 +0100 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz wystukał:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^

    > Ale wtedy ponoć karta przestaje obowiązywać...

    chcesz mnie uczyć co napisałem?

    > Chyba Tobie.

    a jednak

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 223. Data: 2012-02-21 00:46:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    > Czy tak bez sensu ... zony samej przeciez nie puscisz na tygodniowe zakupy,
    > bo i nie wypada zeby kobieta ciezary nosila

    Przecież są wózki.

    > i dla portfela ryzykowne.

    Ale to jej portfel a nie mój ;P

    > A zona przeciez cie samego nie pusci, bo nie kupisz tego co trzeba.

    Znaczy?

    > No i trzeba brac dzieci, jak nie ma ich kto dopilnowac :-(

    Ale po co? Żeby przeszkadzały?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 224. Data: 2012-02-21 00:48:36
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidow pod hipermarketem s? marnotrastwem
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    ^^^^
    > chcesz mnie uczyć co napisałem?

    No to przeczytaj, co napisałeś. A na przyszłość pomysl, zanim cos
    takiego napiszesz.

    > a jednak

    Właśnie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 225. Data: 2012-02-21 08:11:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Jak market to nie msza - teraz bandy walą do marketów zamiast do
    > kościołów.

    Zdaje się, że to czy ktoś chodzi do kościoła to jego prywatna sprawa.
    Jeżeli woli zrobić większe zakupy to też jego sprawa. A o tym, jak
    chce swoje pieniądze wydawać to nawet nie wspomnę...

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 226. Data: 2012-02-21 08:21:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 20.02.2012 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > Bez przesady - to akurat średni argument :) Można wziąć dzieciaka do
    > wózka i podejść do najbliższego sklepiku na osiedlu (czy w okolicy) ;)
    > To nic, że tam może być 2 razy drożej i wybór taki sobie, ale zawsze :)

    To jeszcze trzeba mieć te 2x więcej pieniędzy.

    > Do marketu to trzeba pojechać, by się młodzież od małego uodparniała
    > na te "paskudne wirusiska" :)

    :)

    > Tak naprawdę to ja naprawdę nie wiem jaka to przyjemność robić zakupy
    > z maluchami (zresztą z większymi i dużymi też nie ;) ). No, ale czasem
    > trzeba (albo nie ma innego wyjścia). Taki lajf.

    Wiesz jaka: żadna :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 227. Data: 2012-02-21 11:59:03
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 19:28, DoQ wrote:

    > Trollujesz czy naprawdę jesteś ograniczony?

    W przypadku kolegi AZ to chyba pytanie retoryczne.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 228. Data: 2012-02-21 12:00:01
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 16:19, Artur Maśląg wrote:
    > (...)

    > No przecież jak ma Audi Q8 to nie może być inwalidą :) Co za ludzie...

    I pewnie komuch, żyd, amerykański kapitalista i paser do tego. No bo jak
    inaczej by się dorobił tego audi? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 229. Data: 2012-02-21 12:02:08
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 20:24, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Jasne - w Zatoce Czerwonych Świń - jak akurat tam cos budowali ;P

    > No przecież nie 24/dobę. W końcu z tej pracy wróci. Robiąc po drodze
    > zakupy.

    Nie wiem czy masz żonę, nie wiem czy masz dziecko i mam nawet poważne
    wątpliwości, że ty już pracujesz a nie prosisz tatę żeby pozwolił z
    internetu korzystać. Wiem za to, że wolę już "przemęczyć się" (jak to
    niektórzy udowadniają) biorąc młodą na zakupy razem po pracy i przy
    okazji po drodze wpaść jeszcze gdzieś na kawę, niż kazać kobiecie łazić
    samej po marketach i nie widzieć dzieciaka cały wieczór.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 230. Data: 2012-02-21 12:04:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/21/2012 12:02 PM, kamil wrote:
    > niż kazać kobiecie łazić
    > samej po marketach i nie widzieć dzieciaka cały wieczór.

    Wstrząsające!!!

    --
    Artur
    ZZR 1200