  • 231. Data: 2012-02-21 12:14:47
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/02/2012 11:04, AZ wrote:

    > Wstrząsające!!!

    A nawet fszczonsajonce@!!!!!111!!111!!!

    Masz coś konkretnego do dodania?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 232. Data: 2012-02-21 12:15:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    Tuesday, February 21, 2012, 12:04:13 PM, you wrote:

    > Wstrząsające!!!

    Przerażające! O wiele lepiej będzie udostępnić dziecku Kreta w
    markecie! Jeszcze odszkodowanie da się wysępić.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 233. Data: 2012-02-21 12:26:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/21/2012 12:14 PM, kamil wrote:

    > Masz coś konkretnego do dodania?

    Już nic. Łączę się z Tobą w bólu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 234. Data: 2012-02-21 13:53:09
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu.pl>

    W dniu 2012-02-19 18:13, J.F. pisze:

    > Nie musi up*, wystarczy ze np skrecisz, i juz przejscie 50m jest problemem
    > ... no tak, ale nie masz karty inwalidy, musisz parkowac 500m dalej ..

    Można wyrobić terminową kartę inwalidy w takim przypadku.

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 235. Data: 2012-02-21 14:20:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin Marek Dyjor

    > A wsadzaj sobie gdzie chcesz, jak Twoje dziecko zamiast w łóżeczku
    > śpi w beczce, to może być i do beczki.

    ktoś jednak musi z nim zostac jak śpi w łużeczku... czasem ludzie nie mają
    z kim zostawić dziecka.

  • 236. Data: 2012-02-21 14:21:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin Marek Dyjor

    > Fajnie, będę tam stawał.

    to ty masz dzieci?
    chyba takie

    dziecko1.jpg dziecko2.jpg

  • 237. Data: 2012-02-21 14:22:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > To chyba oczywiste, że on z tych co to w Polsce węgla nie potrzebują,
    > bo mają ogrzewanie na prąd...

    to jest TO i wszytsko jasne.

  • 238. Data: 2012-02-21 14:23:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kamil wrote:

    > Dokładnie, kiedyś baba urodziła na sianie i szła robić w pole, a teraz
    > zachciewa im się czystych szpitali i miejsc parkingowych, ciekawe co
    > będzie następne.

    ludziom sie urlopów i emerytur zachciewa.

  • 239. Data: 2012-02-21 14:25:49
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem s? marnotrastwem
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    masti wrote:
    > Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 06:37:40 +0100 osobnik zwany Marek
    > Dyjor wystukał:

    > nie ma takeigo prawa.
    > Karta parkingowa osoby niepełnosprawnej jest wydawana inwalidzie.
    > Na odwrocie, żeby nie podawać wszystkim do wiadomości tych danych, są
    > dane osoby, na którą jest wystawiona. Opiekun może korzystać z miejsca
    > dla niepełnosprawnych tylko gdy z nim jedzie właściciel karty.
    >
    > http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/3549

    "pracowników placówek zajmujących się opieką, rehabilitacją lub edukacją
    osób niepełnosprawnych pozostających pod opieką tych placówek."

    jest wyjątek

  • 240. Data: 2012-02-21 14:30:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 21 Feb 2012 14:25:49 +0100 osobnik zwany Marek Dyjor
    wystukał:

    ale to akurat łatwo zweryfikować

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?