  • 11. Data: 2012-02-19 13:29:17
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2012-02-19 12:36, Papkin pisze:
    > ale ku... jaki to inwalida ktory ma Audi Q8?

    w telegraficznym skrócie:
    inwalida!=biedak

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 12. Data: 2012-02-19 13:34:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 12:36:27 +0100, Papkin napisał(a):

    > popierac w calej rozciaglosci... jedyne co ratuje te miejsca to to te masz
    > "wolne z lewej" czyli mozesz otworzyc drzwi na full i nie pi...sz w sasiada.
    > Inwalidzie moze sie przydac ale ku... jaki to inwalida ktory ma Audi Q8?

    Bogaty. Uważasz, że bogaci ludzie nie chorują? A może A8 kupił za
    odszkodowanie, jakie otrzymał na skutek wypadku, który niepełnosprawność
    spowodował?

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2012-02-19 13:54:03
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Bogaty. Uważasz, że bogaci ludzie nie chorują? A może A8 kupił za
    > odszkodowanie, jakie otrzymał na skutek wypadku, który
    > niepełnosprawność spowodował?

    Oczywiscie ale jednak bogatych inwalidow ktorzy maja plakietke chyba nie jest
    duzo. Ja tam wesze jednak lapownictwo i burakowatosc. To jak z tymi rencistami,
    podobno spora czesc w ogole nie powinna miec prawa do renty.

    Wrocmy do tematu, 10m do wejscia maja blizej ale by isc po bułeczki musi jednak
    przejsc 300m w markecie, bez pomocy. Takze az takie rozczulanie nad ich niedola
    odrzucmy na bok. Nie zebym byl przeciw tym miejscom ale faktycznie jest ich
    sporo.

  • 14. Data: 2012-02-19 13:55:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Adam Płaszczyca

    > Bogaty. Uważasz, że bogaci ludzie nie chorują? A może A8 kupił za
    > odszkodowanie, jakie otrzymał na skutek wypadku, który niepełnosprawność
    > spowodował?

    Tak, tak, to pewnie promil z nich, a cała reszta to zdrowe cwaniaki.

  • 15. Data: 2012-02-19 14:01:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-02-2012 12:54, to pisze:
    > Taka prawda. Te miejsca powinny być dostępne wyłącznie dla osób z
    > widocznym problemami z poruszaniem się, czyli także z nogą w gipsie, dla
    > kobiet w ciąży itp., ale NIE dla tych, którym jakiś lekarz coś tam
    > orzekł. Jak może kręcić kierownicą przez całe miasto, jak może łazić po
    > sklepie kilka godzin, to i może przejść 200 metrów po parkingu.

    Jak tutaj ktoś już wspomniał, takie miejsca powinny być też dostępne dla
    rodziców z dziećmi do np. 1 roku życia.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 16. Data: 2012-02-19 14:02:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-02-2012 08:29, Iglo pisze:
    > Część powinna zostać zamieniona na miejsca dla rodzin z dziećmi i kobiet w
    > zaawansowanej ciąży.

    Też tak uważam.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 17. Data: 2012-02-19 14:03:26
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Papkin

> [...]
    > jednak przejsc 300m w markecie, bez pomocy. Takze az takie rozczulanie
    > nad ich niedola odrzucmy na bok. Nie zebym byl przeciw tym miejscom ale

    One powinny być wyłącznie przy urzędach. Mnie bardziej męczy godzina w
    markecie niż godzina w siłowni więc sorry -- ale jak ktoś ma siłę
    zapieprzać po Auchanie, to i 50 metrów po parkingu przejdzie czy
    przejedzie.

  • 18. Data: 2012-02-19 14:06:56
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Iglo

    > Część powinna zostać zamieniona na miejsca dla rodzin z dziećmi i kobiet
    > w zaawansowanej ciąży.

    W ciąży tak, ale dla rodzin z dziećmi? Niby dlaczego? Dzieci są jakieś
    niepełnosprawne z definicji czy może ich rodzice?

  • 19. Data: 2012-02-19 14:08:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-02-2012 14:06, to pisze:
    > W ciąży tak, ale dla rodzin z dziećmi? Niby dlaczego? Dzieci są jakieś
    > niepełnosprawne z definicji czy może ich rodzice?

    Z małymi jest ciężko.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 20. Data: 2012-02-19 14:10:51