  • 161. Data: 2012-02-20 16:08:01
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/20/2012 04:03 PM, DoQ wrote:

    > Jak sądzę, masz ze 20-24lata i twoje poglądy są jeszcze słabo
    > skonfrontowane z rzeczywistością.

    Chcesz mi powiedzieć, że zaparkowanie 50 czy nawet 100 metrów dalej i
    przejście tego dystansu z dzieckiem to jest ogromny problem i wysiłek?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 162. Data: 2012-02-20 16:09:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 15:05, AZ wrote:

    > Ale jakiego absurdu? A robienie z dzieciatych i ciężarnych inwalidów to
    > nie jest absurd?

    Do absurdu pod tytułem "niedługo 2/3 parkingu to będą miejsca dla straży
    i osób ze zwierzętami".

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 163. Data: 2012-02-20 16:09:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > Nie trzeba było wpychać w siebie jedzenie wiadrami jak świnia obierki, to
    > akurat kiepskie wytłumaczenie.

    Udowodnij, że nie ma innego podłoża

  • 164. Data: 2012-02-20 16:11:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 15:08, AZ wrote:

    > Chcesz mi powiedzieć, że zaparkowanie 50 czy nawet 100 metrów dalej i
    > przejście tego dystansu z dzieckiem to jest ogromny problem i wysiłek?

    Widzę, że kolejny baran nie widzi różnicy pomiędzy przejściem 50 metrów,
    a wyciągnięciem małego dziecka z ciasnego miejsca parkingowego.

    Pomijam już fakt, że kobieta dźwigająca dzieciaka i torby z zakupami
    przez cały parking w deszczu też raczej nie będzie szczęśliwa.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 165. Data: 2012-02-20 16:11:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/20/2012 04:07 PM, DoQ wrote:

    > No proszę, babie z brzuchem też miejsca nie ustąpi bo to przecież nie
    > grupa inwalidzka. Ot wychodzi kultura i zrozumienie...

    DoQ nie baw się w Fuczaka. Czy ja gdzieś napisałem, że nie ustąpię?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 166. Data: 2012-02-20 16:12:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 15:02, AZ wrote:

    > Ja nigdzie nie piszę, że ułatwienia są złe. W sensownej ilości a raczej
    > nie szkodzące nadmiernie innym są dobre ale nie popadajmy w paranoję.

    I gdzie tu widzisz nadmierne, szkodzące ułatwienia?

    > Chodzi o jęczenie i narzekanie jak to ciężko i źle. A jak podjedziesz i
    > akurat wszystkie miejsca bedą zajęte to będziesz jęczał, że idioci nie
    > pomyśleli i nie zrobili więcej miejsc?

    Z doświadczenia wiem, że zazwyczaj z tych kilkunastu miejsc akurat
    jakieś wolne się znajdzie i jest dużym ułatwieniem. A ty jakie masz
    doświadczenia w sprawie, w której się wypowiadasz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 167. Data: 2012-02-20 16:12:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-02-2012 16:08, AZ pisze:

    > Chcesz mi powiedzieć, że zaparkowanie 50 czy nawet 100 metrów dalej i
    > przejście tego dystansu z dzieckiem to jest ogromny problem i wysiłek?

    W mroźny czy deszczowy dzień? Ani przyjemne ani lekkie, szczególnie
    jeśli musisz wypakować się na ciasnym miejscu. Jakie masz doświadczenia
    w tym temacie?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 168. Data: 2012-02-20 16:13:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-02-2012 16:11, AZ pisze:

    > DoQ nie baw się w Fuczaka. Czy ja gdzieś napisałem, że nie ustąpię?

    Można wywnioskować to z twojej wypowiedzi - ciężarna to nie inwalida,
    postoi sobie dłużej, albo pochodzi więcej (na zdrowie jej wyjdzie).

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 169. Data: 2012-02-20 16:14:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 15:58:31 +0100 osobnik zwany AZ wystukał:

> [...]
    > "Miejsca dla rodzin z dziecmi", "Miejsca dla osob ze zwierzetami",
    > "Miejsca dla zmęczonych życiem" itepe. itd.

    jak dla mnie to sklep może sobie zrobić nawet same miejsca dla kosmitów.
    Najwyżej będę kupował gdzie indziej.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 170. Data: 2012-02-20 16:15:41
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 15:09, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > Udowodnij, że nie ma innego podłoża

    Generalizuję. Jaki procent tych otyłych jest gruba z powodów
    genetycznych czy chorób i dlaczego najwięcej spasionych wieprzy widać w
    krajach, gdzie jedzenie w fast foodach i gotowce odgrzewane w mikrofali
    są najpopularniejsze?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil