  • 1. Data: 2010-11-30 17:29:44
    Temat: Mechanizm wycieraczek - czego szukać?
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Witam, ułamała mi się jedna tuleja w która wkręca się śrubę przykręcając
    wycieraczkę, przez co wycieraczka nie jest mocno dociskana do szyby.

    Czy do wymiany jest cały ten mechanizm, czy jakoś inaczej się to
    załatwia? Pacjent to lanos 2000r. Nie wiem czego szukać w sieci, to są -
    prowadnice?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2010-11-30 17:56:18
    Temat: Re: Mechanizm wycieraczek - czego szukać?
    Od: Meehoo <m...@T...pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 17:29:44 +0100, Karol Y napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy do wymiany jest cały ten mechanizm, czy jakoś inaczej się to
    > załatwia? Pacjent to lanos 2000r. Nie wiem czego szukać w sieci, to są -

    Może wystarczy coś takiego:
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=mechaniz
    m+wycieraczek+lanos&category=0&sg=0

    lub:
    http://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=me
    chanizm+wycieraczek+lanos&sourceid=opera&ie=utf-8&oe
    =utf-8

    :-)

    Pozdro

    --
    Meehoo

  • 3. Data: 2010-11-30 20:58:16
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > lub:
    > http://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=me
    chanizm+wycieraczek+lanos&sourceid=opera&ie=utf-8&oe

    To będzie to, dzięki! :-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2010-12-01 16:42:53
    Od: Piter <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Karol Y pisze tak:

    > Pacjent to lanos 2000r. Nie wiem czego szukać w sieci, to są -
    > prowadnice?

    Wymieniałem taki mechanizm w nexi na nowy z polmozbytu. Tam prowadnice
    są plastikowe i otwory wytarły się od pracy w owalne dziury.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87