  • 1. Data: 2010-11-30 18:15:12
    Temat: Podejrzana książka serwisowa
    Od: "kolo" <k...@k...lo>

    Auto 6 letnie sprowadzone z Belgii w roku 2009, sprzedający pokazuje mi
    belgijską książkę serwisową, w której wszystkie wpisy zrobione były w tym
    samym dniu, o czym sam na wstępie powiedział - podobno Belg właściciel przed
    sprzedażą pojechał do swojego warsztatu i uzupełnij historię serwisową. Czy
    to powszechna praktyka na Zachodzie czy zwyczajne dorabianie dokumentów,
    żeby ukryć przebieg? Można to jakoś sprawdzić?

  • 2. Data: 2010-11-30 18:36:36
    Temat: Re: Podejrzana książka serwisowa
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 30 Nov 2010 18:15:12 +0100 osobnik zwany kolo wystukał:

    na moje oko to lewa książka

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-11-30 18:40:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kolo

    > Czy to powszechna praktyka na Zachodzie czy
    > zwyczajne dorabianie dokumentów, ?eby ukryae przebieg? Mo?na to jako?
    > sprawdziae?

    Zadzwoń do tego serwisu i zapytaj. Ludzie... czy Wy naprawdę poważnie
    zadajecie te pytania, czy robicie sobie żarty jak ja ostatnio z tym
    Priusem? ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-11-30 19:19:40
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 30-11-2010 18:15, kolo pisze:

    > Można to jakoś sprawdzić?

    Pewnie można w tym serwisie...
    Gdyby koleś kręcił nawet byś nie poznał, bo daty byłyby odpowiednio
    spreparowane. Co za interes dla oszusta podkładać się w tak idiotyczny
    sposób?
    --
    M.

  • 5. Data: 2010-11-30 19:59:45
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-11-30 19:19:40 niejaki MariuszM napisał:

    > Pewnie można w tym serwisie...
    > Gdyby koleś kręcił nawet byś nie poznał, bo daty byłyby odpowiednio
    > spreparowane. Co za interes dla oszusta podkładać się w tak idiotyczny
    > sposób?

    może sadzi że niewielu kupców mówi po belgijsku?

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 6. Data: 2010-11-30 20:01:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 30 Nov 2010 19:59:45 +0100 osobnik zwany p0li wystukał:

    > może sadzi że niewielu kupców mówi po belgijsku?

    nawet na pewno skoro nie ma takiego języka :)

  • 7. Data: 2010-11-30 21:01:34
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-11-30 20:01:06 niejaki masti napisał:
    > Dnia pięknego Tue, 30 Nov 2010 19:59:45 +0100 osobnik zwany p0li wystukał:

    > nawet na pewno skoro nie ma takiego języka :)

    :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 8. Data: 2010-12-01 20:46:12
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 10-11-30 19:59, p0li pisze:

    > może sadzi że niewielu kupców mówi po belgijsku?

    Ja zadzwoniłem, bo ostatnie dwa wpisy były już poza ASO. W necie
    wyszło że to warsztat który specjalizuje się w citroenach. Koleś
    potwierdził wpis i podał co zrobili tzn jaki olej itd.
    Rozmowa przeprowadzona łamaną angielszczyzną.

    pozdrawiam
    marcin