    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Matryca w 550D - hot/dead pixele po roku
    Date: Thu, 25 Aug 2011 02:08:18 -0700 (PDT)

    On Aug 25, 2:44 am, omega_fan <o...@n...org> wrote:
    > Witam!
    >
    > Aparat mam rok i 4 miesi ce, przebieg 9000 fotek - ostatnio zauwa y em
    > bia y punkcik na zdj ciach. Zrobi em fotki z zamkni tym deklem na
    > d ugich czasach i... MASAKRA! Zobaczcie na to:
    > http://img20.imageshack.us/img20/8821/matryca1c.jpg
    > http://img33.imageshack.us/img33/9250/matryca2.jpg
    >
    > S to 2 r ne fotki, na pierwszej objecha em zielonym kolorem wi kszo
    > padni tych pikseli. Druga fotka jest prosto z aparatu, bez obr bki.

    Zaznaczyles mniejszos a nie wiekszosc.
    Jest tam jeszcze nie zaznaczone, co najmniej 23 punkty, w roznych
    kolorach

    > Odpali em te czyszczenie matrycy z zamkni tym deklem, poprawy w/g mnie
    > brak, oto fotka po tym zabiegu:http://img687.imageshack.us/img687/9930/img9
    005o.jpg

    > Kwalifikuje si na reklamacj ?

    Po prostu 550D - co chcesz od amatorskiego sprzetru?
    Nie fotografuj dekielka, tylko rob "foty".
    Na odbitkach nikt tego nie zobaczy.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/