  • 11. Data: 2010-06-03 18:34:51
    Temat: Re: Maszyna dwuprocesorowa
    Od: raviz <r...@v...pl>

    > Jakie programy będą używane? Jedne są nieco szybsze na intelach, inne na
    > AMD.

    3dsmax + vray

  • 12. Data: 2010-06-03 18:39:28
    Od: raviz <r...@v...pl>

    > Moze to by wystarczylo na poczatek:
    > http://allegro.pl/item1064176803_serwer_skladak_nie_
    kompletny_polecam_pilne.html
    > AM

    Hades, dzieki za linki. Jednak te plyty to juz jest niezla starozytnosc ;]
    Myslalem bardziej o czyms takim:
    http://www.ddr2.pl/EVGA_Classified_SR_2_270_WS_W555-
    274.html
    Zdrowko

  • 13. Data: 2010-06-03 18:45:29
    Od: raviz <r...@v...pl>

    > Hades, dzieki za linki. Jednak te plyty to juz jest niezla starozytnosc ;]
> [...]

    PS
    Czy ta plyta obsluguje normalne moduly pamieci czy tez tylko wersje
    znacznie drozsze, bodajze z kontrola ECC? Juz dosc dawno wypadlem z
    obiegu jesli chodzi o nowe konstrukcje na rynku a nie chcialbym sie
    wpakowac na mine w postaci ultra drogich modulow pamieci (swego czasu
    spotkalem sie z tym w modelach hp workstation)

  • 14. Data: 2010-06-03 18:54:59
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]

    > ultra drogich modulow pamieci (swego czasu spotkalem sie z tym w modelach hp

    To niestety nie moja oferta wiec na to pytanie nie odpowiem. Wiem tylko
    ze DDR2 maja 184 pin lub 240. Te drugie to chyba te o jakich piszesz.
    Jesli chodzi o cene to oczywiscie sa 2. Te nowe kosztujace tyle ile w
    sklepach i takie w aukcjach:
    http://www.allegro.pl/item1054727621_elpida_2_gb_2x1
    gb_pc2_5300_ecc_serwerowe_hp.html
    To oczywiscie tylko pamieci DDR2 i 1 GB wiec pewnie i tak za male.
    Odnosnie plyty jakiej link podales to ona faktycznie fajna jest choc
    nie ma zadnego PCI. To jednak jak zauwazasz juz bardzo strae zlacze.
    AM

  • 15. Data: 2010-06-03 18:58:37
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]
    kompletny_polecam_pilne.html

    > Hades, dzieki za linki. Jednak te plyty to juz jest niezla starozytnosc ;]

    No tak. Pamieci DDR3 i odpowiednia cena:
    http://www.ddr2.pl/Pamieci_RAM-k30-0-3-default.html
    W budzecie 4500 zl nie ma najmniejszych szans aby sie zmiescic.
    AM

  • 16. Data: 2010-06-03 19:23:27
    Od: raviz <r...@v...pl>

    > No tak. Pamieci DDR3 i odpowiednia cena:
    > http://www.ddr2.pl/Pamieci_RAM-k30-0-3-default.html
    > W budzecie 4500 zl nie ma najmniejszych szans aby sie zmiescic.
    > AM

    Pamieci nie licze w tej kwocie 4500 :]

  • 17. Data: 2010-06-03 19:30:07
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]
    kompletny_polecam_pilne.html

    > Hades, dzieki za linki. Jednak te plyty to juz jest niezla starozytnosc ;]

    Na chipsecie 5520 sa i takie plyty:
    http://www.tyan.com/product_board_list.aspx?cpuid=1&
    socketid=20&chipsetid=49
    AM

  • 18. Data: 2010-06-03 20:08:08
    Od: raviz <r...@v...pl>

    > Hades, dzieki za linki. Jednak te plyty to juz jest niezla starozytnosc ;]
> [...]

    Na chwile obecna sprawa z ta plyta
    http://www.ddr2.pl/EVGA_Classified_SR_2_270_WS_W555-
    274.html
    utknela w martwym punkcie. Jest ona w formacie HPTX, czyli po ludzku
    kobyla jakich malo:
    http://techpowerup.com/117739/EVGA_Unleashes_Classif
    ied_SR-2_Motherboard_and_Power_Supply.html
    W zwiazku z tym pojawil sie problem z dostanem odpowiedniej obudowy.
    Moze slyszeliscie gdzie mozna taka obudowe dostac?
    Zdrowko

  • 19. Data: 2010-06-03 21:19:48
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-06-03 22:08:08 niejaki raviz napisał:
> [...]
    > W zwiazku z tym pojawil sie problem z dostanem odpowiedniej obudowy.
    > Moze slyszeliscie gdzie mozna taka obudowe dostac?

    ja się swego czasu bawilem w maszyny 2 prockowe - ale uzywałem tego głównie
    do kodowania filmów
    zaczynałem od kultowego asusa p2b-ds i 2x p3 850
    a zakończyłem na płycie intela z serwerworks oraz 2x xeon 2ghz
    problem z płyta miałem podobny - był to full-at i długo się nałaziłem
    zanim kupiłem pasjąca obudowę
    był to chieftec bx fulltower
    może poszukaj w tym kierunku

    kilka fotek ze składania tutaj:
    http://www.oto.to/gallery/komputery

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 20. Data: 2010-06-03 21:21:19
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    raviz pisze:

    > 3dsmax + vray

    IMO do 3dsmax lepszy intel, a czemu 3dsmax a nie np lightwave, czy real3d?
    vray - nie znam, ale sobie poczytam.