  • 1. Data: 2010-06-03 13:32:30
    Temat: Maszyna dwuprocesorowa
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Witam
    Czy moglibyscie przedstawic swoje doswiadczenia odnosnie pracy z
    zestawami dwuprocesorowymi> Zaczynam zastanawiac sie nad taka platforma.
    Mam jednak dylemat: Oteron czy Xeon. W sieci niestaty nie ma zbyt wiele
    informacji na ten temat. Bylbym wdzieczny za informacje.
    Pozdrawiam.....Rafal

    PS
    Kwota do wydania na procesory i plyte to max 4500zl

  • 2. Data: 2010-06-03 14:05:27
    Temat: Re: Maszyna dwuprocesorowa
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    raviz pisze:
> [...]
    > Pozdrawiam.....Rafal
    >
    > PS
    > Kwota do wydania na procesory i plyte to max 4500zl

    Podstawowe pytanie - do czego to ma służyć.

  • 3. Data: 2010-06-03 14:13:37
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]
    > Pozdrawiam.....Rafal
    > PS
    > Kwota do wydania na procesory i plyte to max 4500zl

    Moze byc na przyklad cos takiego:
    http://allegro.pl/item1059545837_opteron_s940_4_x_sa
    ta_gigabyte_ga_2cewh.html
    Reszta do rozwazenia chocby kwestia podstawowa poboru produ przez
    same procesory z czym zwiazana bedzie koniecznosc zakupu zasilacza
    ktory bedzie to mogl wlasciwie zasilsic. W tym miejscu jedna uwaga z tym
    zwiazana. Niektore plyty (jak ta z linku) beda wymagaly dodatkowej 8 pinowej
    wtyczki. Trzeba o tym pamietac.
    AM

  • 4. Data: 2010-06-03 14:21:43
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]
    > Pozdrawiam.....Rafal
    > PS
    > Kwota do wydania na procesory i plyte to max 4500zl

    Polecam jakas plyte tej firmy:
    http://allegro.pl/item1062832828_idealna_tyan_thunde
    r_k8sd_pro_2xopteron_gwr_fvat.html
    AM

  • 5. Data: 2010-06-03 14:31:41
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]
    > Pozdrawiam.....Rafal
    > PS
    > Kwota do wydania na procesory i plyte to max 4500zl

    Moze to by wystarczylo na poczatek:
    http://allegro.pl/item1064176803_serwer_skladak_nie_
    kompletny_polecam_pilne.html
    AM

  • 6. Data: 2010-06-03 16:58:59
    Od: raviz <r...@v...pl>

    BQB wrote:

    > Podstawowe pytanie - do czego to ma służyć.

    3D, zarowno rendering jak i tworzenie scen.

  • 7. Data: 2010-06-03 17:06:45
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-06-03 18:58, raviz napisał/a:

    > 3D, zarowno rendering jak i tworzenie scen.

    Dwuprocesorowe są głównie (wszystkie?) serwerowe i do takich zastosowań
    "średnio" się nadają.

    --
    Cz.

  • 8. Data: 2010-06-03 17:55:19
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 2010-06-03 18:58, raviz pisze:
    > 3D, zarowno rendering jak i tworzenie scen.

    I ile chcesz rdzeni? Bo może wystarczy dobra "desktopowa"
    płyta z jednym procesorem sześcio- lub ośmiordzeniowym?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 9. Data: 2010-06-03 18:06:04
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
    >I ile chcesz rdzeni? Bo może wystarczy dobra "desktopowa"
    >płyta z jednym procesorem sześcio- lub ośmiordzeniowym?

    Ewentualnie klajster. Może być taniej.

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 10. Data: 2010-06-03 18:30:20
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    raviz pisze:

    > 3D, zarowno rendering jak i tworzenie scen.

    Jakie programy będą używane? Jedne są nieco szybsze na intelach, inne na
    AMD.