  • 31. Data: 2010-06-05 19:11:27
    Temat: Re: Maszyna dwuprocesorowa
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "raviz"
    [ciach]

    > Wczesniej mialem stycznosc ze stacja robocza hp zbudowana na bazie plyty
    > serwerowej, start komputera to byla totalna porazka. Sprawdzal na tysiac
    > sposobow dostepne i niedostepne dyski, inne urzadzenia scsi itd. W tym czasie
    > na mac pro odpalilem windowsa xp i rozpoczalem prace w maxie.

    Wybacz, ale porownywanie tymi kategoriami komputera do stacji roboczej /
    serwera to lekkie nieporozumienie. Stacji roboczych i serwerow z zasady
    sie nie wylacza wiec argumet o dlugim czasie uruchamiania jest zupelnie
    nietrafiony.
    AM

  • 32. Data: 2010-06-05 19:21:19
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Hades wrote:
> [...]
    > serwera to lekkie nieporozumienie. Stacji roboczych i serwerow z zasady
    > sie nie wylacza wiec argumet o dlugim czasie uruchamiania jest zupelnie

    To byl bodajze hp workstation 8400 projektowany pod prace z grafika 3D,
    karta graf. Quadra itd. Tyle, ze ta plyta byla kulawa. Powiedz mi zatem
    czym rozni sie dwuprocesorowy mac pro od dwuprocesorowego hp, ktory
    wlasnie mial opisane przeze mnie bolaczki, nie wspominalem wczesniej
    jeszcze o indywidualnych przypadlosciach egzemplarza na ktorym
    pracowalem w postaci irytujacego pisku na wyjsciu audio i strasznym
    spowalnianiu systemu podczas renderowania. Praca na macu pod winda byla
    czysta przyjemnoscia. Poza tym z czego wyniaka zasada, ze z zasady nie
    wylacza sie stacji roboczych?

  • 33. Data: 2010-06-05 19:33:28
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "raviz"
    [ciach]

> [...]
    > na macu pod winda byla czysta przyjemnoscia. Poza tym z czego wyniaka zasada,
    > ze z zasady nie wylacza sie stacji roboczych?

    Jakby tu ci odpowiedziec. Moze tak. Wyrabianie sobie opini o czyms na
    podstawie jednorazowego kontaktu lub kontaktu z jednym egzemplarzem
    ktoremu moglo cos dolegac (byl nie w pelni sprawny / zostal czesciowo
    zubozony o jakies elementy ktorych system szukal przy uruchamianiu)
    nie jest chyba dobra metoda oceny. Proba porownywania zas Maca do
    PC nie ma zupelnie sensu bo jedena z tych konstrukcji jest ulomna od
    samego poczatku swojego istnienia.
    AM

  • 34. Data: 2010-06-05 20:17:10
    Od: raviz <r...@v...pl>

> [...]
    > nie jest chyba dobra metoda oceny. Proba porownywania zas Maca do
    > PC nie ma zupelnie sensu bo jedena z tych konstrukcji jest ulomna od

    W pracowni byly trzy hp 8400 i jeden hp 8200. Idealnie obrazowaly slowo
    "blaszak" a nawet toporny blaszak za calkiem spora kwote. Jak
    wspomnialem dluuuugi start, wydajnosc taka sobie biorac pod uwage
    komponenty, standardowo xp 32bitowy uniemozliwiajcy wykorzystanie 4GB
    RAMu. Za nic nie kupilbym teraz stacji roboczej hp. Swoja droga ciekaw
    jestem definicji okreslenia "stacja robocza". Jak dla mnie jest to
    bardziej wydajny PC. Okreslenie zas to pozwala latwiej skroic klienta na
    wieksza kwote, bo przeciez nie kupuje zwyklego pecta ;]
    Co masz na mysli piszac o ulomnosci konstrukcji?
    Zdrowko

  • 35. Data: 2010-06-08 13:37:59
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik raviz napisał:

    > Kwota do wydania na procesory i plyte to max 4500zl

    Zerknij też tutaj: http://www.powerserver.pl - moze sobie cos
    skonfigurujesz pod siebie :)