  • 1. Data: 2009-08-17 15:12:59
    Temat: Margulis - kolory.
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Czy jakaś dobra dusza mogła by mi zeskanować i gdziesik wystawić
    tabelkę z opisem kolorów z Margulisa (w ostatnim [V] wydaniu jest ona
    na stronie 133 bodajże). Z góry dzięki.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 2. Data: 2009-08-17 19:04:15
    Temat: Re: Margulis - kolory.
    Od: docxxx <s...@g...com>

    Na 134. Podaj maila, to podesle Ci.

  • 3. Data: 2009-08-17 20:02:41
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 17 Aug 2009 12:04:15 -0700 (PDT), docxxx <s...@g...com>
    wrote:

    >Na 134. Podaj maila, to podesle Ci.

    Ślij na adres z nagłówka. Do odebrania poczty od Ciebie wstrzymam się
    z kasowaniem ;)

  • 4. Data: 2009-08-18 17:54:29
    Od: docxxx <s...@g...com>

    Poszlo z mojego maila na registeredjuser.

  • 5. Data: 2009-08-18 19:44:04
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 18 Aug 2009 10:54:29 -0700 (PDT), docxxx <s...@g...com>
    wrote:

    >Poszlo z mojego maila na registeredjuser.
    Odebrałem! Dzięki!