  • 121. Data: 2010-10-01 10:47:12
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Ju? mnie to wkur***
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-30 18:18, Artur Maśląg pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    [...]
    > Podkreśliłem, byś nie miał wątpliwości.

    Nadal nie wiem o co Ci chodzi.

    > Ja? Nie, to Twoje pomysły. Większość jeździ normalnie i rozsądnie.

    Gdzie tak napisałem?

    > Byłem - nie tylko tam. Różnica zazwyczaj jest taka, że tam ludzie
    > albo traktują te przepisy jako swoje i dobre dla nich, albo boją
    > się ich przekraczać z racji konsekwencji.

    Ooo, zaczynasz łapać: "traktuję te przepisy jako swoje i dobre dla
    nich"! Podświadomie wiesz o co chodzi:)

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^
    > Masz podkreślone, skoro nieuważnie czytasz.

    Przecież zadałem konkretne pytanie do Twojego sformułowania. "Brak
    rozsądku" jest czymś tak ogólnym, że nie wiem co możesz mieć na myśli.

    Co do bezkarności, to ilość policji oraz FR mamy jedne z wyższych w
    europie a jednak to nie pomaga. Czyli być może nie tędy droga.

    > Nie, to nie tak samo jak z dziećmi. Psychika dziecka jest inna niż
    > psychika dorosłego człowieka.

    Bo tak twierdzisz? Mechanizm jest dokładnie ten sam. Nasze przepisy to
    jeden z tych nauczycieli, których nikt się nie słucha, z którego robi
    się drwiny itp. o dziwo ta sama młodzież, na innej lekcji potrafi
    zachować się zupełnie inaczej.

    Oczywiście dalsza rozmowa nie ma sensu, zafiksowałeś się na własnych
    poglądach, a dalsze podkreślanie Twoich niczym nie popartych założeń
    niczego nie wnosi.

    > Co wynika, skoro teza była błędna w samym założeniu?

    Która teza jest błędna?

    Pozdrawiam,
    A.

  • 122. Data: 2010-10-01 10:51:17
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-30 18:29, Artur Maśląg pisze:

    > Ja wiem, że najlepiej sprowadzić sprawę do absurdu - dobrze Ci idzie.
    > Najpierw piszesz:
    > <cite>
    > Ale te ustawione w sposób idiotyczny wyrabiają opinie o wszystkich
    > znakach, stąd takie podejście kierowców do tematu.
    > </cite>
    > teraz próbujesz jako argumętu (nie poprawiać, pisowania zamierzona)
    > używać umocowane prawnie w jakichś tam krajach o innej kulturze,
    > tradycji itd. ukamieniowanie kobiety niewiernej.

    Problem w tym, że sam nie wiesz o co Tobie chodzi. W zasadzie nie
    podałeś w całej dyskusji nawet jednego argumentu, a każdy argument
    Twojego dyskutanta to "argumęt" tylko dlatego, że jest dla Ciebie
    niewygodny. Po cholerę zabierasz głos jak nie masz nic do powiedzenia?

    A.

  • 123. Data: 2010-10-01 10:53:14
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-30 18:36, Artur Maśląg pisze:

    > Napieraj - póki co, to ja czytam generalnie o złym prawie i jego
    > olewaniu z założenia.

    Olewanie z założenia to Twoja interpretacja. A tak nawiasem sam
    napisałeś, że Skandynawowie przestrzegają prawa bo je traktuję te
    przepisy jako swoje i dobre dla nich. Więc dlaczego my Polacy mamy być
    gorsi? Przemyśl to i lepiej już nie odpowiadaj.

    A.

  • 124. Data: 2010-10-01 11:11:09
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-01 10:53, Arek (G) pisze:

    > Olewanie z założenia to Twoja interpretacja.

    Nie, to Ty napisałeś - choćby w przypadku podejścia do znaków drogowych.

    > A tak nawiasem sam
    > napisałeś, że Skandynawowie przestrzegają prawa bo je traktuję te
    > przepisy jako swoje i dobre dla nich.

    No, napisałem byś odkrył różnicę.

    > Więc dlaczego my Polacy mamy być gorsi?

    Nie wiem - to nie ja olewam znaki, ponieważ kilka było idiotycznie
    postawionych.

    > Przemyśl to i lepiej już nie odpowiadaj.

    Póki co, to widzę, że masz jakiś problem i chciałbyś by inni milczeli.

  • 125. Data: 2010-10-01 11:37:12
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-01 10:51, Arek (G) pisze:

    > Problem w tym, że sam nie wiesz o co Tobie chodzi.

    Robisz w internecie specjalizację z psychoanalityki? Specjalnie
    oryginalny nie jesteś, a efekty mizerne.

    > W zasadzie nie
    > podałeś w całej dyskusji nawet jednego argumentu,

    Skoro masz problem ze zrozumieniem tego co napisałem to nic dziwnego,
    że takie wnioski.

    > a każdy argument
    > Twojego dyskutanta to "argumęt" tylko dlatego, że jest dla Ciebie
    > niewygodny.

    Znów masz problem - nie potrafisz obronić swojego absurdalnego
    argumentu, więc automatycznie stał on się niewygodny dla interlokutora?
    Może jednak jest on faktycznie absurdalny i głupi w zakresie omawianego
    zagadnienia?

    > Po cholerę zabierasz głos jak nie masz nic do powiedzenia?

    Fajna retoryka. Teraz to samo pytanie skieruj pod własnym adresem,
    a ja się trochę z tego pośmieję :)

  • 126. Data: 2010-10-01 12:19:52
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-09-30 10:39, Agent pisze:

    > No przez ten okres napewno musiałem kiedyś trafic na zajętą budkę przez
    > ptaszka :)

    Na gierkówce naprawdę niewielka ich ilość ma obiektyw ze zdjętą osłoną ;)
    Jadąc Radom/Kielce też da się to zauważyć :) a obudowy na Multanovę
    których przed Kielcami sporo ładnie widać że puste są w środku :D

    Pozdrawiam !!

  • 127. Data: 2010-10-01 12:39:24
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-10-01 11:37, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Robisz w internecie specjalizację z psychoanalityki? Specjalnie
    > oryginalny nie jesteś, a efekty mizerne.

    Jestem tylko marną podróba Ciebie:)

    > Skoro masz problem ze zrozumieniem tego co napisałem to nic dziwnego,
    > że takie wnioski.

    Możliwe, że to jest przyczyna.

> [...]
    > argumentu, więc automatycznie stał on się niewygodny dla interlokutora?
    > Może jednak jest on faktycznie absurdalny i głupi w zakresie omawianego

    Może tak być. Co nie zmienia faktu, że nie próbujesz odpowiadać na
    stawiane pytania, tylko na siłę wykazujesz, że są marne, absurdalne i
    głupie.

    > Fajna retoryka. Teraz to samo pytanie skieruj pod własnym adresem,
    > a ja się trochę z tego pośmieję :)

    Jedyne co piszesz, to "wykazujesz" absurdalność tego co piszą inni.

    A.

  • 128. Data: 2010-10-01 12:42:53
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-10-01 11:11, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Nie, to Ty napisałeś - choćby w przypadku podejścia do znaków drogowych.

    Nie napisałem tak. Przeczytaj jeszcze raz.

    > No, napisałem byś odkrył różnicę.

    To napisz na czym według Ciebie polega ta różnica. Zakładanie, że polscy
    kierowcy to idioci podaruj sobie.

    > Nie wiem - to nie ja olewam znaki, ponieważ kilka było idiotycznie
    > postawionych.

    Gdzie napisałem, że tak robisz?

    > Póki co, to widzę, że masz jakiś problem i chciałbyś by inni milczeli.

    Staram się odpowiadać na czyjeś argumenty, nie nazywając ich
    "argumętami" oraz nie twierdze, że wszyscy piszą rzeczy absurdalne i głupie.

    A.

  • 129. Data: 2010-10-01 13:00:56
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-01 12:39, Arek (G) pisze:
    (...)
    > Jestem tylko marną podróba Ciebie:)

    Różnica jest podobna do różnicy między krzesłem, a krzesłem
    elektrycznym - znaczy wiele Ci się wydaje.

  • 130. Data: 2010-10-01 13:41:48
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Juz mnie to wku
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-30 10:29, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > W dniu 2010-09-30 09:46, Massai pisze:
    > (...)

    > Gdyby było tak jak sugerujesz, to każde przekroczenie
    > w granicach błędu należałoby podważyć - liczniki samochodów
    > też mają stosowną tolerancję itd.

    TAK JEST, tolerancja +-kilka km/h, w zaleznosci od kata ustawienia
    puszki, warunkow atmosfer. itd..
    Wiem, bo mialem identyczna sytuacje i sie strasznie wkur... -
    poprosilem samego producenta o te dane, w odpowiedzi otrzymalem calkiem
    ciekawa korespondencje od samego projektanta tego urzadzenia.
    Teraz nie chce mi sie tego szukac, ale wlasnie mogl przekroczyc o 18 a
    nie o 21...

    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM
    GG:198909