    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mandaty z fotorapida. Ju? mnie to wkur***
    Date: Fri, 01 Oct 2010 10:47:12 +0200

    W dniu 2010-09-30 18:18, Artur Maśląg pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    [...]
    > Podkreśliłem, byś nie miał wątpliwości.

    Nadal nie wiem o co Ci chodzi.

    > Ja? Nie, to Twoje pomysły. Większość jeździ normalnie i rozsądnie.

    Gdzie tak napisałem?

    > Byłem - nie tylko tam. Różnica zazwyczaj jest taka, że tam ludzie
    > albo traktują te przepisy jako swoje i dobre dla nich, albo boją
    > się ich przekraczać z racji konsekwencji.

    Ooo, zaczynasz łapać: "traktuję te przepisy jako swoje i dobre dla
    nich"! Podświadomie wiesz o co chodzi:)

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^
    > Masz podkreślone, skoro nieuważnie czytasz.

    Przecież zadałem konkretne pytanie do Twojego sformułowania. "Brak
    rozsądku" jest czymś tak ogólnym, że nie wiem co możesz mieć na myśli.

    Co do bezkarności, to ilość policji oraz FR mamy jedne z wyższych w
    europie a jednak to nie pomaga. Czyli być może nie tędy droga.

    > Nie, to nie tak samo jak z dziećmi. Psychika dziecka jest inna niż
    > psychika dorosłego człowieka.

    Bo tak twierdzisz? Mechanizm jest dokładnie ten sam. Nasze przepisy to
    jeden z tych nauczycieli, których nikt się nie słucha, z którego robi
    się drwiny itp. o dziwo ta sama młodzież, na innej lekcji potrafi
    zachować się zupełnie inaczej.

    Oczywiście dalsza rozmowa nie ma sensu, zafiksowałeś się na własnych
    poglądach, a dalsze podkreślanie Twoich niczym nie popartych założeń
    niczego nie wnosi.

    > Co wynika, skoro teza była błędna w samym założeniu?

    Która teza jest błędna?

    Pozdrawiam,
    A.