  • 131. Data: 2010-10-01 14:06:14
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Juz mnie to wku
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-01 13:41, venioo pisze:
    > W dniu 2010-09-30 10:29, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    (...)

    > TAK JEST,

    Nie, nie jest i krzyczeć nie musisz.

    > tolerancja +-kilka km/h, w zaleznosci od kata ustawienia
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > puszki, warunkow atmosfer. itd..
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Wiem, bo mialem identyczna sytuacje i sie strasznie wkur... - poprosilem
    > samego producenta o te dane, w odpowiedzi otrzymalem calkiem ciekawa
    > korespondencje od samego projektanta tego urzadzenia.
    > Teraz nie chce mi sie tego szukac, ale wlasnie mogl przekroczyc o 18 a
    > nie o 21...

    Dawaj - chętnie poczytam. Zwróć uwagę na podkreślenia.

  • 132. Data: 2010-10-01 14:22:53
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-01 14:06, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Dawaj - chętnie poczytam. Zwróć uwagę na podkreślenia.

    ten polbox Ci nie dziala, daj jakies namiary

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

  • 133. Data: 2010-10-01 15:09:04
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Ju? mnie to wkur***
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-10-01 13:00, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > W dniu 2010-10-01 12:39, Arek (G) pisze:
    > (...)
    >
    > Różnica jest podobna do różnicy między krzesłem, a krzesłem
    > elektrycznym - znaczy wiele Ci się wydaje.

    Hmm, ile masz lat?

    A.

  • 134. Data: 2010-10-01 19:08:58
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 01 Oct 2010 07:04:55 +0200, z napisał(a):

    > Jak to praktycznie wygląda?
    > Miałem właśnie 81 na zakazie do 50
    > (Z drobnym zastrzeżeniem zaginięcia znaku podwyższającego do 70)
    > Trzeba się było od razu stawiać że nie 81 tylko 78?

    Przede wszystkim - jak chwilę poczytasz przepisy, to się okazuje, że nic
    nie płacisz, bo nie mają sprawcy.

    > Fotoradar był na statywie. Czy dla wszystkich urządzeń jest taka
    > tolerancja? Czy policjanci mogą się uprzeć i co wtedy na to sąd?
    > Krótko mówiąc czy warto?

    Warto. Bo nie płacisz ani złotówki.

    --
    ___________ (R)

  • 135. Data: 2010-10-02 13:19:41
    Od: z <z...@g...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Przede wszystkim - jak chwilę poczytasz przepisy, to się okazuje, że nic
    > nie płacisz, bo nie mają sprawcy.

    Jeśli chodzi Ci o niezidentyfikowanego kierowcę to akurat się nie dało
    bo 100 m za fotoradarem stał radiowóz i zatrzymywał.
    w tym przypadku to chodziłoby mi o niższy taryfikator - przekroczenie
    nie o 31 tylko 28 :-)

  • 136. Data: 2010-10-02 18:32:21
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Sep 2010 22:52:44 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >Robert, pismo od SM to jedna wielka pomyłka.
    >W tym pismie oni żądają podania kto _KIEROWAŁ_ pojazdem w oznaczonym
    >miejscu i czasie, co jest zupełnie pozbawione podstaw prawnych.

    http://www.rp.pl/artykul/332008,543299-Milczacy-wlas
    ciciel-auta-nie-dostanie-mandatu-.html
    - okazuje się, że nawet SM nie może wystawić mandatu za "niewskaznie:
    ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 137. Data: 2010-10-09 16:31:36
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "..Aldi..Romek.." <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    >?> co ci szkodi jezdzic przepisowo?
    >
    > zdaje się, że stosunkowo niedużo jeździsz, prawda?
    > aktualnie mam pracę głównie stacjonarną i też się mogę pochwalić
    > przepisowym jeżdżeniem, ale do niedawna pracowałęm wysoce mobilnie i
    > wszędzie zawsze byłem spóźniony - uroki pracy z rozproszonymi klientami o
    > różnych wymaganiach
    >
    > na szczęście w ciągu dwóch lat miałęm tylko dwa mandaty, ale jednak...
    >
    > punkt widzenia jak zwykle zależy od punktu siedzenia

    od 17 lat jeżdże i to róznie w życiu bywało
    średnio mandat dostaje co 5 lat
    i to za pierdółkę pasy, parkowanie
    dwa razy dostalem za predkosc
    a to gdy czlowiek byl mlody i glupi i musial sobie udowaniac
    swoja glupote
    przez 4 lata pracowalem jako przedstawiciel
    i nie musialem zapierdalac i byc hamem z pelnym
    pecherzem na drodze

    nie przekraczam predkosci bo pospiech nie ma sensu
    i nic nie daje na naszych zakorkowanych drogach
    max +20km/h i tyle

    obecnie na drogach mozna zginac za to ze jedzi sie przepisowo
    i nie zjedzie sie jak jakis duran leci na 3 ciego