  • 11. Data: 2014-03-18 11:19:36
    Temat: Re: Mandaty
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tomas" napisał w wiadomości
    W dniu 17.03.2014 23:36, J.F. pisze:

    >Czyli znowu zwiększą się podatki i ceny żywności.
    >Ja nie mam zamiaru utrzymywać tych darmozjadów.
    >Żeby po 15 latach płacić im pełną emeryturę gdzie normalny
    >człowiek musi harować do 76.

    Tak gwoli scislosci to wydaje mi sie ze po 15 latach owa emerytura
    daleka bedzie od "pelnej".

    J.

  • 12. Data: 2014-03-18 11:52:53
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-03-18 11:05, tomas pisze:

    > Czyli znowu zwiększą się podatki i ceny żywności.
    > Ja nie mam zamiaru utrzymywać tych darmozjadów.
    > Żeby po 15 latach płacić im pełną emeryturę gdzie normalny
    > człowiek musi harować do 76.

    Antycypujesz podniesienie o dalsze 9 lat? ;)

    A co do tych wcześniejszych emerytur mundurowych - oczywiście, to jest patologia.
    Tylko, że jeśli podwyższymy policjantom wiek emerytalny do "normalnego", to nagle
    okaże się,
    że chętnych za obecną kasę nie ma. Już teraz, pomimo przywilejów, w dużych miastach
    są wakaty.
    Niski prestiż zawodu raczej też nie przyciąga.

    To o ile więcej będzie trzeba im płacić? Dołożysz do "darmozjadów", tylko inaczej.
    Ja nie mówię, że to by było źle, bo może byłoby zdrowiej (jasno by było widać
    koszty).
    Ale nie ma co się łudzić, że taniej.

  • 13. Data: 2014-03-18 12:32:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Niski prestiż zawodu raczej też nie przyciąga.
    No ale na ten prestiż nie zapracowali kierowcy i reszta społeczeństwa.

  • 14. Data: 2014-03-18 12:33:34
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > to nagle okaże się,
    > że chętnych za obecną kasę nie ma. Już teraz, pomimo przywilejów, w dużych
    A przypadkiem te wakaty nie wynikają właśnie z podwyższenia lat służby z 15
    do 25, po których można się starać o emeryturę?
    Wiesz, z drugiej strony, ja też chętnie wezmę po 15 latach pracy 40%
    średniej krajowej emerytury i dalej będę pracował.
    Taki 35-40 letni emeryt to trochę siły do pracy jeszcze ma.
    Nie wydaje Ci się to odrobinę niesprawiedliwe?

    > Niski prestiż zawodu raczej też nie przyciąga.
    A jest jakaś praca do której idzie się dla prestiżu?

> [...]
    > inaczej.
    > Ja nie mówię, że to by było źle, bo może byłoby zdrowiej (jasno by było
    Jak sam zauważyłeś, byłoby normalniej. I jak sam zauważyłeś - nie ma się co
    łudzić - w tym kraju nie będzie normalnie.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 15. Data: 2014-03-18 12:58:19
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 18.03.2014 11:19, J.F pisze:

    > Tak gwoli scislosci to wydaje mi sie ze po 15 latach owa emerytura
    > daleka bedzie od "pelnej".
    >
    > J.

    Owa nie pełna emerytura jest większa niż minimalne zarobki w Polsce.
    Mając taką emeryture możesz spokojnie podjąć inną pracę bądź wyjechać
    na zachód do pracy.Fajnie co?Też bym tak chciał ale niestety musze tyrać
    do 76 roku zycia oczywiscie z małą szansą że dożyje.

  • 16. Data: 2014-03-18 13:03:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2014 11:05, J.F pisze:

    > Jesli chodzi o radary ?

    Jeśli chodzi o ograniczenia prędkości.

    > Bo jesli chodzi o drogi - spojrz na Poznan i S11. Skandal.

    Nie chce mi się jechać do Poznania.

  • 17. Data: 2014-03-18 13:09:34
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 18.03.2014 11:52, Jakub Witkowski pisze:

> [...]
    > tylko inaczej.
    > Ja nie mówię, że to by było źle, bo może byłoby zdrowiej (jasno by było

    Zarobki są adekwatne do kraju w jakim żyjemy.Czemu policjant ma zarabiać
    5000 skoro minimalna to 1860.Niech przechodzą po 25 latach
    to i tak zadobrze.Zaczynasz prace w 20 lat i juz w 45 masz emeryture
    gdzie normalny pracownik musi czekac do 76.W tym kraju zyje sie zle
    bo zaduzo kasy idzie na budzetowke.Urzedy są przepelnione ludzmi ktorzy
    robia tylko cos bo dostali prace po znajomosci.Zazwyczaj 3 osoby robia
    cos co mogla by zrobic jedna osoba a zarazem dokladniej i skrupulatniej.
    Podobnie jest w Policji.Im mniej bedzie etatów tym lepsza bedzie jakosc
    tejze policji bo bedzie sie zatrudniac bardziej kompetenetne osoby a nie
    po znajomosciach...

  • 18. Data: 2014-03-18 13:48:34
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "tomas" napisał w wiadomości grup

    > Podobnie jest w Policji.Im mniej bedzie etatów tym lepsza bedzie jakosc
    > tejze policji bo bedzie sie zatrudniac bardziej kompetenetne osoby a nie
    > po znajomosciach...

    W tym sęk że ci tzw. "kompetentni" nie chcą tej pracy z taką wypłatą i
    takimi przywilejami więc aby tych kompetentnych zachęcić trzeba by jeszcze
    bardziej podnieść pensje lub przywileje :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 19. Data: 2014-03-18 14:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WOJO s...@a...unknown.hehe ...

    > A jest jakaś praca do której idzie się dla prestiżu?

    Teoretycznie własnie do takiej :)
    Ale mysle ze kilka zawodów by sie znalazło. Lekarz?

    > Jak sam zauważyłeś, byłoby normalniej. I jak sam zauważyłeś - nie ma
    > się co łudzić - w tym kraju nie będzie normalnie.

    Niby w służbie zdrowia tez płaca marnie a jednak chetnych do pracy nie
    brakuje. I nie mam tu na mysli stanowisk lekarzy...

  • 20. Data: 2014-03-18 14:09:11
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 18.03.2014 13:48, Ergie pisze:
> [...]
    > takimi przywilejami więc aby tych kompetentnych zachęcić trzeba by
    > jeszcze bardziej podnieść pensje lub przywileje :-)

    Jak nie chcą to tym lepiej dla nas.Będzie mniej bezsensownych mandatów
    i bezsensownego marnowania pieniedzyz budzetu panstwa.W miejscach
    niebezpiecznych powinno sie stawiac fotoradary a nie placic jakims
    nierobom po pare tysiecy zeby stali na prostej drodze z suszarką w
    jakiejsc zapyzialej wiosce.