  • 21. Data: 2014-03-18 14:41:41
    Temat: Re: Mandaty
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-03-18 12:58, tomas pisze:

    > Owa nie pełna emerytura jest większa niż minimalne zarobki w Polsce.
    > Mając taką emeryture możesz spokojnie podjąć inną pracę bądź wyjechać
    > na zachód do pracy.Fajnie co?Też bym tak chciał ale niestety musze tyrać
    > do 76 roku zycia oczywiscie z małą szansą że dożyje.

    Było zapisać się do bezpieki.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 22. Data: 2014-03-18 14:51:48
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    7.0.0.1...

    > Niby w służbie zdrowia tez płaca marnie a jednak chetnych do pracy nie
    > brakuje. I nie mam tu na mysli stanowisk lekarzy...

    Właśnie dlatego że "niby" płaca mało. Polecam lekturę dowolnego raportu na
    temat realnych zarobków godzinowych w różnych branżach:
    Pierwsze miejsce mają niepodzielnie od lat nauczyciele. Drugie zmienia się
    pomiędzy lekarzami a prawnikami, dalej są informatycy.

    Nie przypominam sobie ani jednego rankingu gdzie w pierwszej 10 byliby
    Policjanci. A że dwóch znam i wiem, jaki maja poziom zarobków to mogę z całą
    stanowczością stwierdzić, że policjant który nie bierze łapówek i nie
    oszukuje na zwolnieniach nie zarabia więcej niż średnia krajowa, a może
    nawet trochę mniej.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 23. Data: 2014-03-18 14:54:31
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "tomas" napisał w wiadomości grup

    > Jak nie chcą to tym lepiej dla nas.

    Dla kogo? Jakich Was?

    Dla mnie na pewno nie. Ja bym się nie zmartwił gdyby na drodze co drugi
    samochód to był radiowóz z kamerą i aby Policja karała za wszystko łącznie
    ze zbyt wolną jazdą lewym pasem. Znacznie płynniej i szybciej docierałbym
    wtedy do celu :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 24. Data: 2014-03-18 15:06:51
    Od: and_24 <a...@o...pl>

    W dniu 18.03.2014 14:09, tomas pisze:
    <ciach>
> [...]
    <ciach>

    Panowie wasze powyższe rozważania są oparte na błędnej przesłance.
    Wakaty w policji są nie dlatego, że nie ma chętnych one są ponieważ
    budżet nie ma kasy na zatrudnienie tylu osób. Na każdy nabór do policji
    stają tłumy chętnych. Mówienie o wakatach w policji oznacz tylko tyle,
    że nominalny stan danej jednostki powinien być taki to a taki a jest
    mniejszy.
    Chętnych do pracy na takich warunkach i za taką kasę nie brakuje - ich
    kompetencje to już inna sprawa.

    pozdrawiam

    And

  • 25. Data: 2014-03-18 15:18:06
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 18.03.2014 14:41, sqlwiel pisze:

    > Było zapisać się do bezpieki.

    Za za moich czasów nie zapisywali , zostało tylko postkomunistyczne zomo

  • 26. Data: 2014-03-18 15:23:31
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 18.03.2014 14:54, Ergie pisze:
> [...]

    > samochód to był radiowóz z kamerą i aby Policja karała za wszystko
    > łącznie ze zbyt wolną jazdą lewym pasem. Znacznie płynniej i szybciej

    Czyli jesteś za chasłem "komuno wróć". Pełna inwigilacja.
    http://www.youtube.com/watch?v=v7kIOkSTpeQ
    Chcę też wyprowadzić policję na ulicę bo po to oni są ...:)

  • 27. Data: 2014-03-18 15:34:46
    Od: tomas <t...@b...pl>

> [...]
    > samochód to był radiowóz z kamerą i aby Policja karała za wszystko
    > łącznie ze zbyt wolną jazdą lewym pasem. Znacznie płynniej i szybciej

    http://www.youtube.com/watch?v=n7PHXPc6_1o
    Takie etaty to norma w policji.Sam czesto z tym sie
    spotykalem.Zazwyczaj dziej sie to w malych miasteczkach.
    Wszystko z naszych podatkow.I po co tam wiecej etatow?

  • 28. Data: 2014-03-18 15:47:31
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2014-03-18 14:51, Ergie pisze:
> [...]
    > Pierwsze miejsce mają niepodzielnie od lat nauczyciele. Drugie zmienia
    > się pomiędzy lekarzami a prawnikami, dalej są informatycy.

    Ciekawe, jaka wyjdzie stawka godzinowa takiemu Kamilowi Stochowi za
    5-10 skoków w miesiącu po ~15 sekund każdy. Właściwie powinno mu
    się liczyć czas pracy tylko od wyjścia z progu do lądowania, zjechać
    z górki każdy potrafi. :))

    T.

  • 29. Data: 2014-03-18 15:48:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-18, tomas <t...@b...pl> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=n7PHXPc6_1o
    > Takie etaty to norma w policji.Sam czesto z tym sie
    > spotykalem.Zazwyczaj dziej sie to w malych miasteczkach.
    > Wszystko z naszych podatkow.I po co tam wiecej etatow?

    Standard, ostatnio jezdzilem rowerem po lesie o 7 rano i trafilem radiowoz
    ze spioszkami :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2014-03-18 15:52:35
    Od: "BaX" <m...@m...com>

> [...]
    > oszukuje na zwolnieniach nie zarabia więcej niż średnia krajowa, a może

    Wiesz, że ta "srednia krajowa" to inaczej wygląda w aglomeracji, a inaczej
    na zadupiu albo małej mieścinie. Podstawa jest taka sama bo płacona od
    grupy/stanowiska. Najwyżej dodatek za podpierdalanie albo prace społeczne na
    budowie u komendanta może być większy.

    Każdy mundurowy który wybiera sie na emeryture po 15 latach z własnej woli
    dużo wcześniej zbiera kwity na zdrowie tak żeby mieć +kilkanaście %
    dodatkowo.