    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mandaty
    Date: Tue, 18 Mar 2014 11:52:53 +0100

    W dniu 2014-03-18 11:05, tomas pisze:

    > Czyli znowu zwiększą się podatki i ceny żywności.
    > Ja nie mam zamiaru utrzymywać tych darmozjadów.
    > Żeby po 15 latach płacić im pełną emeryturę gdzie normalny
    > człowiek musi harować do 76.

    Antycypujesz podniesienie o dalsze 9 lat? ;)

    A co do tych wcześniejszych emerytur mundurowych - oczywiście, to jest patologia.
    Tylko, że jeśli podwyższymy policjantom wiek emerytalny do "normalnego", to nagle
    okaże się,
    że chętnych za obecną kasę nie ma. Już teraz, pomimo przywilejów, w dużych miastach
    są wakaty.
    Niski prestiż zawodu raczej też nie przyciąga.

    To o ile więcej będzie trzeba im płacić? Dołożysz do "darmozjadów", tylko inaczej.
    Ja nie mówię, że to by było źle, bo może byłoby zdrowiej (jasno by było widać
    koszty).
    Ale nie ma co się łudzić, że taniej.