  • 11. Data: 2012-05-07 22:10:28
    Temat: Re: Mam już dosyć tego E7 co z klawiaturą i WM
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 7 May 2012 22:07:20 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > tylko że to jest typowy dotykowiec :/
    >
    > powiem szczerze że jestem podłamany... bo wychodzi że trzeba kupić jakiegoś

    Niekoniecznie - jog dial z boku oraz klawisze kursora pozwalają w wielu
    przypadkach w ogóle nie dotykać ekranu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 12. Data: 2012-05-07 22:15:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Niekoniecznie - jog dial z boku oraz klawisze kursora pozwalają w
    > wielu przypadkach w ogóle nie dotykać ekranu

    tylko że nie da sie podstawowej funkcji zrobić czyli wybrac numeru :)

    miałem coś podobnego i wiek jaki to jest ból w tłko gdy trzeba wybrac numer
    na ekranie jedną ręka.

    pozostaje jeszcze ostani najgorszy problem... jakośc ekranu i jego
    czytelność przy pełnym słońcu.

    Wychodzi na to, że mam zbyt duże potrzeby, choć podejżewam ze jest sporo
    osób o podobnych potrzebach.

  • 13. Data: 2012-05-12 10:20:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > wiem ze nie potrafisz czytać.

    "Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny"

    > boli mnie obsługa samego dzwonienie i wyszukiwania numerów

    Co niby jest w tym złego, szczególnie, że da się to zrobić na co najmniej
    kilka sposobów?

    > , brak
    > sensownej obsługi kalendarza (daty i godziny trzeba wklepać z ręki:),

    Nie trzeba.

    > czy notatek podczas rozmowy (notatki sie aktualizują podczas
    > przeglądania oraz

    Jak dla mnie to akurat dobrze, że się aktualizują...

    > nie ma funkcji skojarzenia notatki z rozmową).

    Można dodać w książce adresowej.

    > Dziwne
    > zachowanie profili

    Niby co jest dziwne?

    > oraz odpinanie sie słuchawki BT od czasu do czasu
    > diabli wiedzą czemu.

    Nie używam.

  • 14. Data: 2012-05-13 08:01:13
    Temat: Re: Mam ju? dosyae tego E7 co z klawiatur? i WM
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin Marek Dyjor

    > "Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny"
    nie mackkarwanuj...

    > Co niby jest w tym złego, szczególnie, że da się to zrobić na co
    > najmniej kilka sposobów?

    każdy jest kulawy w stosunku do tego z Widnows Mobile.

    > Nie trzeba.

    trzeba,

    > Jak dla mnie to akurat dobrze, że się aktualizują...

    znaczy jak sprawdzasz jakąś stara notatke sprzed pół roku i ona pojawia sie
    na początku to jest wg ciebei dobrze? :)

    > Można dodać w książce adresowej.

    i można te notatki łatwo przeglądać nie zaglądając do ksiązki?

    > Niby co jest dziwne?

    > Nie używam.

    no tak jak będę potrzebował smartfona do nie używania to mi też przstanie
    przeszkadzać.