    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Mam ju? dosyae tego E7 co z klawiatur? i WM
    Date: Sun, 13 May 2012 08:01:13 +0200

    to wrote:
    > begin Marek Dyjor

    > "Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny"
    nie mackkarwanuj...

    > Co niby jest w tym złego, szczególnie, że da się to zrobić na co
    > najmniej kilka sposobów?

    każdy jest kulawy w stosunku do tego z Widnows Mobile.

    > Nie trzeba.

    trzeba,

    > Jak dla mnie to akurat dobrze, że się aktualizują...

    znaczy jak sprawdzasz jakąś stara notatke sprzed pół roku i ona pojawia sie
    na początku to jest wg ciebei dobrze? :)

    > Można dodać w książce adresowej.

    i można te notatki łatwo przeglądać nie zaglądając do ksiązki?

    > Niby co jest dziwne?

    > Nie używam.

    no tak jak będę potrzebował smartfona do nie używania to mi też przstanie
    przeszkadzać.