  • 21. Data: 2011-06-13 19:13:39
    Temat: Re: Magnesy neodymowe
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    news:4df63bac$0$2443$65785112@news.neostrada.pl...

    > Kompletne bzdury - naciąganie frajerów.
    >
    > Co nie zmienia faktu, że część tych frajerów po wydaniu pieniędzy tak
    > dalece wierzy w skuteczność tych zabobonów, że "czują" wyższą moc i niższe
    > zużycie paliwa.

    Bo zwykle przy okazji założenia magnetyzera wymienili też
    na nowe świece i nowy filtr powietrza :-))))

  • 22. Data: 2011-06-13 19:28:31
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > sprzedawcy, dostaje sie komplet magnesów które trzeba zamocować na
    > wlocie powietrza, na filtrze paliwa i filtrze oleju.Mam pytanie do forum,

    A tak juz calkiem serio.
    Zastanawia mnie, ze niektorzy sprzedawcy pokazuja jakies pisemka z
    pieczatkami PZMOT-ow, politechnik, jakas gazeta motoryzacyjna nawet robila
    testy i twierdzili, ze sa efekty. Trudno mi wierzyc, ze to wszystko jest
    sfalszowane, bo za to grozi juz kryminal. Czy sa gdzies powazne testy
    robione prez powazne instytucje, ktore by jednoznacznie stwierdzaly brak
    jakiegokolwiek wplywu? Bo wiadomo, ze w warunkach "domowych" trudno ocenic
    ewentualna zmiane. Chociaz pamietam, ze ktos kiedys pisal, ze po zalozeniu
    magnesow wskazania chwilowego spalania na wolnych obrotach spadly.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 23. Data: 2011-06-13 19:30:37
    Od: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bydlę <p...@g...com> napisał(a):

    > A dwa - trzeba pilnować, by neodym nie przyciągnął całego powietrza w
    > domu, bo się można udusić.

    nalezy dodatkowy zestaw zalozyc na (odpowiednio) tarcze i klocki, wtedy skraca
    sie droga hamowania. Slyszalem tez ze zamontowanie neodymow powoduje
    przeklamania nawigacji (pokazuje ze jedziesz po chodniku).

    --
    pozdr
    BrunoJ

  • 24. Data: 2011-06-13 19:32:43
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Pamiętaj o akcyzie gdybyś chciał je sprzedawać.

    Ciiiiiii... ;p

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 25. Data: 2011-06-13 21:13:40
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ewentualna zmiane. Chociaz pamietam, ze ktos kiedys pisal, ze po zalozeniu
    > magnesow wskazania chwilowego spalania na wolnych obrotach spadly.

    jeśli PZMOT i jakaś Politechnika jest dla Ciebie mało wiarodajna, to może
    zapytaj GUM co o tym sądzą.
    Koniecznie daj znać

    Jacek

  • 26. Data: 2011-06-13 21:20:20
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-06-13 18:15, Myjk pisze:
    > Mon, 13 Jun 2011 16:17:24 +0100, kamil

    > Na chamowni chyba...

    Za to mocz może i przybył ;)

    Pozdrawiam !

  • 27. Data: 2011-06-13 21:51:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzy.n,

    Monday, June 13, 2011, 7:07:50 PM, you wrote:

    [...]

    > Takie teksty do mamusi proszę smarkaczu !

    Żebyś się, kwa!, nie zdziwił trollu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2011-06-13 22:31:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-13 19:28:31 +0200, "DJ" <d...@p...onet.pl> said:

    > A tak juz calkiem serio.

    Serio się nie da, ale spróbujemy.

    > Zastanawia mnie, ze niektorzy sprzedawcy pokazuja jakies pisemka z
    > pieczatkami PZMOT-ow, politechnik, jakas gazeta motoryzacyjna nawet robila
    > testy i twierdzili, ze sa efekty.

    Odpowiedź masz w pytaniu: pokazują jakieś pisemka.

    > Trudno mi wierzyc, ze to wszystko jest
    > sfalszowane, bo za to grozi juz kryminal.

    Za pokazanie jakiegoś pisemka?
    Daj ten przepis o jakichś pisemkach.
    ;>

    > Czy sa gdzies powazne testy

    Nie tak samo jak nie ma poważnych testów tarcia latających spodków.
    Są tylko zwykłe testy pokazujące... brak zmian.

    > robione prez powazne instytucje, ktore by jednoznacznie stwierdzaly brak
    > jakiegokolwiek wplywu? Bo wiadomo, ze w warunkach "domowych" trudno ocenic
    > ewentualna zmiane.

    Jesteś świetnym potencjalnym klientem tych sprzedawców.
    Sam piszesz, że nie ma sposobu, by cokolwiek się zmieniło, ale chcesz
    papierka z tym.
    Sam sobie nie wierzysz, czy po prostu kupiłeś te magnesy?

    > Chociaz pamietam, ze ktos kiedys pisal, ze po zalozeniu
    > magnesow wskazania chwilowego spalania na wolnych obrotach spadly.

    Tak, naprawdę potrzebujesz pisemek.
    Coś ci przygotuję, ale na razie sprawdź magnesem, ile uda ci
    się przyciągnąć powietrza, ile oleju, a ile benzyny, oleju napędowego
    czy gazu.
    Bo w głebi duszy jesteś przekonany, że to są substancje przyciągane
    przez magnes...

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2011-06-13 23:11:06
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik " BrunoJ"

    > nalezy dodatkowy zestaw zalozyc na (odpowiednio) tarcze i klocki,
    > wtedy skraca
    > sie droga hamowania.

    Któryś z superpociągów, nie pamiętam który, hamuje za pomocą pola
    elektromagnetycznego.

  • 30. Data: 2011-06-13 23:36:04
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Za pokazanie jakiegoś pisemka?
    > Daj ten przepis o jakichś pisemkach.
    > ;>

    Jesli jest sfalszowane to sprawa oczywista. Jesli nie to jakas dosc powazna
    instutucja by sie pod tym nie podpisywala bez powodu ryzykujac utrate
    reputacji.

    > Jesteś świetnym potencjalnym klientem tych sprzedawców.
    > Sam piszesz, że nie ma sposobu, by cokolwiek się zmieniło, ale chcesz
    > papierka z tym.

    Chcialbym zobaczyc profesjonalne testy, ktore jenoznacznie stwierdzaja, ze
    jest tak albo tak.
    Troche lat juz mam i widzialem rzeczy w ktore trudno by mi bylo uwierzyc,
    gdybym ich sam nie doswiadczyl. Z tego powodu coraz mniej rzeczy neguje na
    starcie na zasadzie "nie bo nie i koniec". Jeszcze nie tak dawno 99,99%
    ludzi wierzylo, ze Slonce obraca sie wokol Ziemi, ze stworzenie samolotu
    jest niemozliwe, telewizji itd.

> [...]
    > gazu.
    > Bo w głebi duszy jesteś przekonany, że to są substancje przyciągane przez

    Idac tym tropem rozumowania to od powstania pierwszego silnika jego
    wydajnosc nie powinna sie przez lata zmienic, bo przeciez zadne modyfikacje
    nie przyciagna paliwa i ma tyle spalac i koniec. A jakos tak sie sklada, ze
    obecne silniki spalajac tyle samo paliwa osiagaja wieksze moce niz kiedys.

    Pozdrawiam

    Darek