    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Magnesy neodymowe
    Date: Mon, 13 Jun 2011 22:31:35 +0200

    On 2011-06-13 19:28:31 +0200, "DJ" <d...@p...onet.pl> said:

    > A tak juz calkiem serio.

    Serio się nie da, ale spróbujemy.

    > Zastanawia mnie, ze niektorzy sprzedawcy pokazuja jakies pisemka z
    > pieczatkami PZMOT-ow, politechnik, jakas gazeta motoryzacyjna nawet robila
    > testy i twierdzili, ze sa efekty.

    Odpowiedź masz w pytaniu: pokazują jakieś pisemka.

    > Trudno mi wierzyc, ze to wszystko jest
    > sfalszowane, bo za to grozi juz kryminal.

    Za pokazanie jakiegoś pisemka?
    Daj ten przepis o jakichś pisemkach.
    ;>

    > Czy sa gdzies powazne testy

    Nie tak samo jak nie ma poważnych testów tarcia latających spodków.
    Są tylko zwykłe testy pokazujące... brak zmian.

    > robione prez powazne instytucje, ktore by jednoznacznie stwierdzaly brak
    > jakiegokolwiek wplywu? Bo wiadomo, ze w warunkach "domowych" trudno ocenic
    > ewentualna zmiane.

    Jesteś świetnym potencjalnym klientem tych sprzedawców.
    Sam piszesz, że nie ma sposobu, by cokolwiek się zmieniło, ale chcesz
    papierka z tym.
    Sam sobie nie wierzysz, czy po prostu kupiłeś te magnesy?

    > Chociaz pamietam, ze ktos kiedys pisal, ze po zalozeniu
    > magnesow wskazania chwilowego spalania na wolnych obrotach spadly.

    Tak, naprawdę potrzebujesz pisemek.
    Coś ci przygotuję, ale na razie sprawdź magnesem, ile uda ci
    się przyciągnąć powietrza, ile oleju, a ile benzyny, oleju napędowego
    czy gazu.
    Bo w głebi duszy jesteś przekonany, że to są substancje przyciągane
    przez magnes...

    --
    Bydlę