  • 11. Data: 2011-06-13 18:02:55
    Temat: Re: Magnesy neodymowe
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 13/06/2011 16:56, Alpin wrote:

    > Spalanie spada i to znacznie, ale trzeba jechać cholernie blisko
    > poprzedzającego pojazdu, aby był w zasięgu pola magnetycznego naszego
    > neodyma. Za ciężarówkami jeszcze lepiej, byle nie z aluminiową budą.

    http://27.media.tumblr.com/tumblr_lbp158unXW1qehfnho
    1_500.jpg

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 12. Data: 2011-06-13 18:04:22
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > sprzedawcy, dostaje sie komplet magnesów które trzeba zamocować na
    > wlocie powietrza, na filtrze paliwa i filtrze oleju.Mam pytanie do forum,

    Gdyby cokolwiek poprawiały, to producenci montowaliby je w samochodzie, nie?
    Szczególnie, że są bardzo tanie. Zaraz by się znalazł jakiś Tata, Dacia czy
    inny taki, który by to włożył do samochodów.
    Magnesy neodymowe pomagają mniej więcej tak samo jak astrologia, homeopatia,
    poezja i bioenergoterapia (prawdopodobnie najbardziej poezja).

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 13. Data: 2011-06-13 18:05:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-13 17:37, Rafał Grzelak pisze:

    > Slabo.
    > U mnie silnik zaczal sam produkowac paliwo. Co 300km musze zatrzymywac
    > sie i spuszczac je z baku, bo jak sie zacznie przelewac, to moze byc
    > niebeziecznie.

    Pamiętaj o akcyzie gdybyś chciał je sprzedawać.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2011-06-13 18:07:19
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-13 17:47, kamil pisze:

    > Jasne że serio, tylko z tym spalaniem dopiero teraz przypomniałem sobie,
    > że w tym samym czasie dopompowałem opony specjalną mieszanką azotu z
    > dodatkiem 21% tlenu.

    A przed napełnieniem opon tą mieszanką, umieściłeś koła w komorze
    próżniowej i odessałeś dotychczasową zawartość gazów ciężkich?
    Aaaa, sorry - teraz doczytałem, że tylko DOpompowałeś. Więc masz
    oponiarza-kaszaniarza niestety.

  • 15. Data: 2011-06-13 18:08:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzy.n,

    Monday, June 13, 2011, 5:03:49 PM, you wrote:

> [...]
    > sprzedawcy, dostaje sie komplet magnesów które trzeba zamocować na wlocie
    > powietrza, na filtrze paliwa i filtrze oleju.Mam pytanie do forum, ktos

    A chcesz w dziób za trolling?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2011-06-13 18:13:47
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 13/06/2011 17:04, =Marcos= wrote:

> [...]
    > Magnesy neodymowe pomagają mniej więcej tak samo jak astrologia,
    > homeopatia, poezja i bioenergoterapia (prawdopodobnie najbardziej poezja).

    Hamuje ich lobby paliwowe (wiadomo - mniej pali) i producentów
    katalizatorów, których żywotność rośnie używając magnetyzerów!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 17. Data: 2011-06-13 18:15:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Jun 2011 16:17:24 +0100, kamil

    > ale w sumie trzeba by na hamowni sprawdzić

    Na chamowni chyba...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 18. Data: 2011-06-13 18:32:47
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    > sprzedawcy, dostaje sie komplet magnesów które trzeba zamocować na
    > wlocie powietrza, na filtrze paliwa i filtrze oleju.Mam pytanie do

    Kompletne bzdury - naciąganie frajerów.

    Co nie zmienia faktu, że część tych frajerów po wydaniu pieniędzy tak
    dalece wierzy w skuteczność tych zabobonów, że "czują" wyższą moc i
    niższe zużycie paliwa.

  • 19. Data: 2011-06-13 19:07:50
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    > A chcesz w dziób za trolling?
    Takie teksty do mamusi proszę smarkaczu !

  • 20. Data: 2011-06-13 19:12:19
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

> [...]
    >
    > Co nie zmienia faktu, że część tych frajerów po wydaniu pieniędzy tak
    > dalece wierzy w skuteczność tych zabobonów, że "czują" wyższą moc i niższe

    Okazuje sie ze mamy mnostwo "karabeciarzy" , niby cos słyszal ale to on wie
    najwiecej i najlepiej, okazuje sie ze to jednak prawda, nie ma głupich
    pytan ,sa tylko głupie odpowiedzi ...