  • 1. Data: 2012-01-05 19:07:38
    Temat: Machinery
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    Koleś "twórca" Machinery pokazał tylko jaką ma wielką gębę w ostatniej tutaj
    dyskusji na temat jego "produktu". Roczek nam się zmienił, a zapowiadanej
    aktualizacji jak nie było tak nie ma. A miała byc już tuż, tuż, za rogiem,
    za chwileczkę. Poczeka, aż rok od zakupu minie i walnie płatny update. Ot,
    geszefciarz z bożej łaski.

  • 2. Data: 2012-01-05 19:20:57
    Temat: Re: Machinery
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 5, 2:07 pm, Andy Niwiński <a...@i...pl> wrote:
> [...]
    > za chwileczkę. Poczeka, aż rok od zakupu minie i walnie płatny update. Ot,

    Zajebac go jak najszybciej.
    Polska "mendalnosc", przeciez nie moze pozwolic, zeby ktos taki jak
    ten koles, raczyl sam decydowac o swoim produkcie.
    Mandy tylko czekaja, zeby takich kolesi zgnoic jak najszybciej.
    Jak taki koles mial czelnosc zrobic cos, na czym chce zarabiac?
    No to raz dwa, kurwy grupowe, do zajebywania kolesia! - przeciez to
    wasza specjalnosc!
    Sygnal juz poszedl od jednego z was, wiec nie ociagajcie sie.

    ZD

  • 3. Data: 2012-01-05 19:54:13
    Od: I.Tichy <i...@i...pl>

    Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >wasza specjalnosc!
    >Sygnal juz poszedl od jednego z was, wiec nie ociagajcie sie.

    Znalazlem ten watek. Tam chodzilo o wysylanie przez program bez wiedzy i zgody
    uzytkownika jakis danych do internetu, gdzie na dodatek autor niefajnie rozmawial
    z adwersarzami. Nikt nie chcial go zgnoic tylko kulturalnie zwrocono mu uwage,
    ze tak nie powinno sie robic.
    Ty jednak naprawde naprawde wypowiadasz sie na tematy o ktorych
    zupelnie nic nie wiesz. Fajny koles jestes :)

  • 4. Data: 2012-01-05 20:05:50
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 5, 2:54 pm, I.Tichy <i...@i...pl> wrote:
    > Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisa (a):

    > Znalazlem ten watek. Tam chodzilo o wysylanie przez program  bez wiedzy i zgody
    > uzytkownika jakis danych do internetu, gdzie na dodatek autor niefajnie rozmawial

    Co to jest "jakis danych"?

    > z adwersarzami. Nikt nie chcial go zgnoic tylko kulturalnie zwrocono mu uwage,
    > ze tak nie powinno sie robic.

    Czytaj ze zrozumieniem - ja nie na temat tamtego watku pisalem, tylko
    na temat tego, w ktorym aktualnie pisze.

    > Ty jednak naprawde naprawde wypowiadasz sie na tematy o ktorych
    > zupelnie nic nie wiesz. Fajny koles jestes :)

    Ja sie wypowiadzialem na temat, aktualnego watku i bardzo dobrze wiem
    jaka jest tutejsza grupowa "mendalnosc", tak zwanych "ludzi z dobrym
    gustem" i tylko w skrucie napisalem, "kurwy grupowe", co na jedno
    wychodzi.
    To ze jestem fajny, to ciagle slysze od kobitek, ktore stukam ale ty
    chyba nie jestes kobitka.

    ZD

  • 5. Data: 2012-01-05 21:46:36
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Thu, 5 Jan 2012 12:05:50 -0800 (PST), Zygmunt Dariusz napisał(a):

    > To ze jestem fajny, to ciagle slysze od kobitek, ktore stukam ale ty
    > chyba nie jestes kobitka.

    W głowę się stuknij.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2012-01-05 22:05:46
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    /*
[...]
    */

    ma pewnie duże wpływy z dodawanych kopii do różnych gazet więc po za
    liczeniem bejmów nie ma czasu na updaty ;-)

    polecam sns-hdr. Sebastian na pewno potraktuje Ciebie poważnie a i program
    lepszy.

  • 7. Data: 2012-01-06 00:50:39
    Od: Catholic <s...@i...pl>

    > To ze jestem fajny, to ciagle slysze od kobitek, ktore stukam

    łokciem?

  • 8. Data: 2012-01-06 01:04:22
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 5, 4:46 pm, Kapsel <k...@o...pl> wrote:

    > W głowę się stuknij.

    W glowe to sie stukaja kapsle.
    Ja stukam kobitki, a najlatwiejsze sa polki, takie co to najkrocej sa
    w hameryce.
    Potem wracaja do mezow pozostawionych i oczekujacych w kraju.
    Polskie wesela w hameryce, to najlepsze miejsca na zapoznawanie nowych
    towarow.
    Najczesciej sa to przyjezdzajace tylko na ta uroczystosc, jakies
    kuzynki, ktore po kilku dniach lub tygodniach wracaja do czekajacego w
    polsce rogacza.

    ZD

  • 9. Data: 2012-01-06 01:06:05
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 5, 7:50 pm, Catholic <s...@i...pl> wrote:

    > łokciem?

    U nas mowia na to inaczej, ale po twojemu niech bedzie i lokiec.

    ZD

  • 10. Data: 2012-01-08 16:51:46
    Od: "Przemek Lipski" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    u.googlegroups.com...

> [...]

    w hameryce.
    Potem wracaja do mezow pozostawionych i oczekujacych w kraju.

    Jeżeli to faktycznie robisz, to jesteś wyjątkowym śmieciem. Dużo gorszym od
    tych "kobitek"...

    Przemek